arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۵۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۲۰ - ۱۱ مهر ۱۳۹۵

صالحی: برجام دست برتر ایران در عرصه دیپلماسی بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی ایران با بیان این که برجام دست برتر جمهوری اسلامی ایران در عرصه دیپلماسی بود گفت: استواری ملت ایران در مقابل فشارها و تهدیدات خارجی موجب موفقیت ها در برجام بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی ایران، علی اکبر صالحی روز یکشنبه در سومین همایش سراسری فرماندهان عالیرتبه یگان های حفاظت افزود: این تقدیر الهی بود که با وجود همه فشارهای بین المللی به جمهوری اسلامی ایران، توانستیم در عرصه دیپلماسی کاری انجام دهیم که موجب غبطه دیگر کشورها شود، همین مسئله نشانگر اقتدار ملی ما در عرصه بین الملل است.
 
وی اضافه کرد: پایداری ملت ما به همراه ارشادات مقام معظم رهبری و حمایت های رئیس جمهور محترم موجب شد تا برجام حاصل شود.
 
صالحی گفت: حرف و حدیث فراوانی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی وجود دارد که منشاء آن رقابت های سیاسی است و متاسفانه از مسیر انصاف خارج است اما به یقین در مساله برجام توانستیم صنعت هسته ای خود را حفظ کنیم و خیلی از محدودیت ها را برطرف سازیم.
 
معاون رئیس جمهوری با اشاره به اینکه برخی از مشکلات بانک های بزرگ هنوز باقی است، ابراز امیدواری کرد که این مشکلات نیز به تدریج برطرف شود.
 
در بخش پایانی سومین همایش سراسری یگان های حفاظت که با حضور بیش از 300 تن از فرماندهان عالیرتبه و مسئولان و فرماندهان این یگان ها برگزار شد، از تلاش های چند تن از فرماندهان و مسئولان با اهداء لوح، تقدیر شد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: ارشاد ، شبکه ، هسته ای
نظرات بینندگان