arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۱ - ۰۴ تير ۱۳۹۰

آیت​الله مهدوی​کنی و آیت​الله یزدی به جمع تصمیم گیران کمیته سه نفره می​پیوندند

اگرچه در ابتدای تشکیل این کمیته سه نفره، برخی آن را موازی کاری با تلاش جامعتین برای اجماع می​دانستند، اما به زودی آیت​الله مهدوی کنی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز و آیت​الله یزدی دبیرکل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، به جمع تصمیم گیران این کمیته خواهند پیوست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 کمیته سه نفره اصولگرایان، به زودی جمع گسترده​تری را شامل می​شود.

به گزارش خبرآنلاین، اگرچه در ابتدای تشکیل این کمیته سه نفره، برخی آن را موازی کاری با تلاش جامعتین برای اجماع می​دانستند، اما به زودی آیت​الله مهدوی کنی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز و آیت​الله یزدی دبیرکل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، به جمع تصمیم گیران این کمیته خواهند پیوست.

اسماعیل کوثری در گفت وگو با خبرآنلاین، با رد دولتی خواندن کمیته سه نفره اصولگرایان، اظهار داشت: آقایان حدادعادل، ولایتی و عسگر اولادی هیچکدامشان دولتی نبودند. این تصور غلطی است که برخی با بی​دقتی مطرح می​کنند . این مجموعه به صورت مستقل وارد بحث انتخابات شده است و نه دولتی. در ابتدای کار این افراد از سوی رئیس​جمهور انتخاب شدند اما الان، این کمیته یک تشکل مردمی اصولگرا است و دیگر ربطی به دولت ندارند.

وی با بیان اینکه آنها نمایندگان هیچ طیفی از اصولگرایی محسوب نمی​شوند، افزود: آنها از قبل انتخاب شدند اما در آینده نمایندگانی از سوی تشکل​های اصولگرایی می​آیند و این کمیته را تکمیل می کنند. مهم این است که این سه نفر معتمد تشکلهای سیاسی اصولگرا هستند حتی اگر عضو هیچ یک از آنها نباشند.

به گفته وی، آقایان دیگری در راس این مجموعه حضور خواهند یافت. چهره​هایی چون آقایان یزدی و مهدوی کنی هم در راس این تصمیم گیران قرار می​گیرند. این آقایان مجموعه اصولگرایان معتمد تمامی گروها هستند.
نظرات بینندگان