arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۵۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۷ - ۱۲ مهر ۱۳۹۵

پاسخ سردار مومنی به سوالی درباره کنسرت‌ها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جانشین فرمانده ناجا گفت: برگزاری کنسرت‌ها شرایط خاص خودش را دارد و تغییری در سیاست‌ها ایجاد نشده است.

به گزارش تسنیم سردار اسکندر مؤمنی در حاشیه مراسم صبحگاه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خصوص احتمال تغییر سیاست‌های نیروی انتظامی در صدور مجوز کنسرت‌ها با توجه به اعتراض تعدادی از ائمه جماعات و مرجع تقلید نسبت به برگزاری کنسرت‌ها افزود: همانطور که سخنگوی ناجا هم پیش از این عنوان کرد، برگزاری کنسرت‌ها شرایط خاص خودش را دارد و تغییری در سیاست‌ها ایجاد نشده است.

وی با اشاره به اهمیت موضوع مبارزه با قاچاق کالا اظهار کرد: باید با بازدارندگی بیشتر جرایم مرتبط با قاچاق کالا، مکانیزه کردن فرایندها، بسیج همگانی و تمرکز بر مبادی رسمی با ورود کالای قاچاق به کشور مبارزه کرد.

وی با بیان اینکه حجم انبوهی از واردات کالای قاچاق از مبادی رسمی وارد می‌شود، گفت: حجم چندین میلیارد دلاری تخمینی کالای قاچاق توسط کوله بران وارد نمی‌شود و برآوردها حاکی از ورود بیش ار ٧ درصدی واردات قاچاق از مبادی رسمی است.

جانشین فرمانده ناجا در پاسخ به سوال دیگری درباره برگزاری پارتی‌های مختلط و تبلیغ این موضوعات در فضای مجازی با تأکید بر رصد فضای مجازی توسط پلیس فتا گفت: علی رغم نوپا بودن پلیس فتا، این پلیس دستاوردهای خوبی داشته و کنترل خوبی در رصد فضای مجازی و مقابله با جرایم این فضا دارد.

وی با اشاره به اهمیت مراقبت خانواده از فعالیت فرزندانشان در فضای مجازی افزود: پلیس بر مبارزه با جرایم فضای مجازی و اخلاقی تأکید ویژه‌ای دارد و در چند هفته اخیر، چندین مورد دستگیری در این رابطه داشته‌ایم.
مؤمنی در ادامه در پاسخ به سوال دیگری در خصوص طرح ال ای زد نیز گفت: هیچ توقفی در اجرای این طرح از سوی پلیس صورت نگرفته ولی در خصوص اجرای مکانیزه این طرح موضوعاتی وجود دارد که پیش از اجرای آن باید تمام ابعاد آن سنجیده شود.

وی با تأکید بر ضرورت اجرای آزمایشی طرح‌های اینچنینی خاطرنشان کرد: در جریمه کردن مردم باید دقت عمل داشت چرا که ممکن است حق تعداد زیادی از مردم تضییع شود.
نظرات بینندگان