arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۵۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۵ - ۱۲ مهر ۱۳۹۵

سردار فضلی: در انتخابات دخالت نه، مردم را روشن می‌کنیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص ادعای دخالت نیروهای مسلح در انتخابات گفت: در همه انتخابات‌ها این حرف‌ها زده می‌شود، من از این جور اظهارنظرها تعجب می‌کنم، ما قطعا قصد ورود و دخالت در انتخابات را نداریم. ما خطوط قرمزی داریم و شرعا آن را رعایت خواهیم کرد.

فضلی گفت: البته ما در بسیج تکالیفی داریم که امام و مقام معظم رهبری با استنتاج از قرآن و عترت برای ما مشخص کردند و آن تلاش در جهت روشنگری مردم است و در آینده هم این کار را خواهیم کرد.

حمایت مهاجرانی از بسیج هدفمند بود
به گزارش فارس فضلی در ادامه به ذکر خاطره‌ای پرداخت و اظهار داشت: در دولت اصلاحات از مسئول بسیج ادارات پرسیدم که کدام وزارتخانه بیشتر از بسیج حمایت می‌کند. گفت وزارت ارشاد، آن هم در زمانی که تصدی این وزارتخانه با وزیر لندن نشین بود. گفتم دلیلش را می‌دانید؟ دلیلش این است که این حمایت هدفمند است. اگر بیش از قاعده حمایت و کمک می‌کند معلوم است که می‌خواهد به نوعی بسیجیان ما در آنجا سکوت کنند و در برابر این نفوذ فرهنگی که ماهیت آنها را عریان می‌کند، غفلت کنند و الان مشخص شده که این کمک‌ها در راه رضای خدا نبوده که اگر بود امروز اسیر لندن نشینی نمی‌شد و از آمدن و برگشتن در برابر این همه اتهاماتی که بر او وارد است، عاجز می‌شد.

سردار علی فضلی در گفتگوی تفصیلی با فارس به مسائل مختلفی پرداخته است که اهم آن در به انتخاب فرارو ادامه می‌آید:

  •  بسیج یک ظرفیت نظام و مردمی است. لذا چه این دولت و چه دولت قبل و چه باقی دولت‌ها باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنند. بسیج ظرفیت بی‌بدیلی از مردم است که در خدمت نظام است. از ظرفیت‌های بسیج در حوزه‌های اقتصادی، سازندگی، اقتصاد مقاومتی و .. هر چه بهره برده شود آحاد ملت از آن استفاده می‌کنند.
  • بسیجیان فقط برای خدا حرف می‌زنند و مدافع دین خدا و مردم و جامعه هستند. هر چه این دولت و دولت‌های آینده از این ظرفیت استفاده کنند موفق‌تر خواهند بود.
  • نیروهای مسلح دشمن را در هر لحظه و هر جا رصد می‌کنند. ما سر جنگ با کشوری نداریم و آرمان امام و انقلاب و رهبری این نیست ولی برای دفاع هیچ تردیدی به خود راه نمی‌دهیم.
  • قریب به 2600 گردان بسیجی در غالب گردان‌های امام حسین(ع)، امام علی(ع)، بیت‌المقدس و کوثر آماده پذیرش ماموریت هستند.
  • اخیرا عربستان آمده و گروه‌های ضدانقلاب سنتی که 22 سال تسلیم بودند و معاهده داشتند که هیچ کار نظامی علیه ایران نکنند و در فاز سیاسی باشند مثل حزب دموکرات ضد انقلاب کردستان و کوموله و سایر گروهک‌های کوچک و بزرگ را تحریک به اقدام نظامی کرده است.
  • در سنوات اخیر حدود 23 کشته از این گروهک‌های سنتی گرفتیم. بعنوان مثال 26 مرداد سالروز شکستن حصر پاوه بود که برای شرکت در یک همایش بنده از طریق کردستان به پاوه رفتم و برخی از فرماندهان که از سمت کرمانشاه به سمت پاوه می‌آمدند گفتند تا ساعت 6 صبح درگیر عملیاتی بودند
  • فرهنگ بسیجی را در عرصه‌های مختلف انقلاب دیدیم. در فتنه عمیق 88 دیدیم که داشتند عرصه را تنگ می‌کردند و اگر فرهنگ بسیجی نبود و مردم به میدان نمی‌آمدند معلوم نبود که این قضیه به سادگی جمع شود.
  • امروز فرهنگ بسیجی به خارج از مرزهای ما منتقل شده و در سوریه، عراق شاهد تشکیل گروه‌های بسیج شده‌ایم. این سبب شد که ارتش این کشورها یک تنفسی داشته باشد.
امروز در آستانه تشکیل قرارگاه راهیان نور بین الملل هستیم تا میهمانان بیشتری از خارج کشور در راهیان نور داشته باشیم.
نظرات بینندگان