arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۵۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۲۲ - ۱۲ مهر ۱۳۹۵

توضیحات شهرداری تهران درباره دو حادثه مترو

در حادثه روزگذشته ایستگاه مترو صادقیه ، بنابر صورتجلسه مقامات رسمی، اظهارات شاهدان و عوامل اجرایی ، عبور فرد متوفی از خط زرد و عدم توجه به هشدار پیجر ایستگاه باعث برخورد با قطار عبوری و وقوع حادثه شده است
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کانال تلگرامی سخنگوی شهرداری تهران، توضیحاتی درباره دوحادثه مرگبار مترو که از عصر دیروز تا بعدازظهر امروز اتفاق افتاد، منتشر کرده است؛
 
در این توضیح آمده است؛ خبرنگاران و اعضای محترم كانال سخنگوی شهرداری تهران ضمن ابراز تاسف و تاثر از دو حادثه به وقوع پیوسته در متروی تهران به اطلاع می رساند:

۲. در حادثه روزگذشته ایستگاه مترو صادقیه ، بنابر صورتجلسه مقامات رسمی، اظهارات شاهدان و عوامل اجرایی ، عبور فرد متوفی از خط زرد و عدم توجه به هشدار پیجر ایستگاه باعث برخورد با قطار عبوری و وقوع حادثه شده است. این حادثه در ساعت ۲۹:۲۱دقیقه به وقوع پیوسته كه پس از اقدامات اولیه و انتقال مصدوم به بیمارستان امام خمینی توسط عوامل اورژانس متاسفانه در ساعت ۲۰:۵۱ فوت ایشان اعلام می شود.

۳. در حادثه بعد از ظهر امروز(۲۳ مهرماه) ایستگاه میدان شهدا فردی حدودا ۶۰ ساله در ساعت ۲۵:۶۴ دقیقه همزمان با ورود قطار به ایستگاه به محوطه ریل عبوری وارد و دچار حادثه شد كه متاسفانه به دلیل شدت جراحات در گذشت. بنابر اظهارات شاهدان و مستندات مقامات مسئول و نحوه وقوع حادثه ، احتمال خودكشی به عنوان علت اصلی حادثه مطرح است كه توسط مراجع ذی صلاح در حال بررسی می باشد.

شهرداری تهران ضمن اظهار تاسف از این حوادث و تسلیت به خانواده های داغدار ، رعایت هشدار ها و نكات ایمنی در استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی بخصوص مترو را موكدا از شهروندان عزیز خواستار است.
نظرات بینندگان