arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۵۹۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۵ - ۰۴ تير ۱۳۹۰

روایت ترقی از نحوه ورود هاشمی به انتخابات

عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي با ارائه اخباري درباره حضور اطرافيان هاشمي در انتخابات، شروط بازگشت خاتمي به عرصه سياسي كشور را برشمرد و ضمن انكه عارف را به عنوان مناسب ترين ...
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي با ارائه اخباري درباره حضور اطرافيان هاشمي در انتخابات، شروط بازگشت خاتمي به عرصه سياسي كشور را برشمرد و ضمن انكه عارف را به عنوان مناسب ترين گزينه براي ليدري اصلاحات معرفي كرد، مهمترين رقيب اصولگرايان در انتخابات پيش رو را جريان انحرافي دانست، وي همچنين از پيروزي قطعي اصولگرايان در انتخابات مجلس خبر داد.

عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي در گفتگوي تفصيلي با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با تاكيد بر اينكه امكان ورود هاشمي رفسنجاني به عرصه ي انتخابات آتي كشور وجود دارد گفت: هاشمي رفسنجاني به عنوان يك چهره ي سياسي شناسنامه دار و فعال در نظام مي تواند در انتخابات حضور يابد.

حميد رضا ترقي با انتساب حزب كارگزاران به هاشمي رفسنجاني گفت: برخي اعضاي فعال در اين حزب، فعاليتهاي ساختار شكني را عليه نظام در انتخابات 88 انجام داده اند كه در حال حاضر ممنوع فعاليت هستند لذا رفسنجاني از طريق اين حزب وارد انتخابات نخواهد شد. 

وي در ادامه تصريح كرد: هاشمي رفسنجاني احتمالاً‌ از طريق حزب اعتدال و توسعه كه تا كنون فعاليتي خارج از چارچوب نظام نداشته است در انتخابات حضور خواهد يافت.

تعريف هاشمي از ولايت فقيه با اصولگرايان متفاوت است
ترقي در ادامه با اشاره به اينكه هاشمي رفسنجاني را نمي توان يك چهره ي اصولگرا دانست خاطرنشان كرد: هاشمي رفسنجاني و احزاب منتسب به وي ديدگاههاي خاص خود را در زمينه هاي ساختار اساسي نظام ، اقتصادي،‌اجتماعي كشور دارند.

وي افزود: هاشمي رفسنجاني به تكنوگرايي و دموكرات اسلامي گرايش دارد و تعريف آنها از ولايت فقيه و جايگاه ولي فقيه با تعريف اصولگرايي متفاوت است. 

وي در ادامه تاكيد كرد: چهره هايي كه با هاشمي رفسنجاني مراوده دارند و در عرصه ي سياسي كشور فعاليت مي كنند. نمي توان منتسب به اصولگرايي دانست. 

عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي به ارزيابي وضعيت فعلي احزاب و جريانات اصولگرا پرداخت و اذعان داشت: اصولگرايان با تمام قوا با پيگيري از منشور جامعتين در انتخاب مجلس نهم در ميدان خواهند بود.

همگامي موتلفه و جامعتين در بالاترين سطح قرار دارد
عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي گفت: حزب موتلفه به عنوان يكي از مهم ترين احزاب اصولگرا در كشور در راستاي پيروزي اصولگرايان در انتخابات آتي برنامه ها و طرحهاي بسياري را همگان با جامعه روحانيت مبارز و جامعه مدرسين حوزه علميه قم طراحي كرده است تا وحدت عملي و عيني اصولگرايان در زمان انتخابات در بالاترين حد خود قرار بگيرد.

وي افزود: نظارت بر عملكرد احزاب اصولگرا در استان هاي سراسر كشور و ايجاد هماهنگي ميان احزاب اصولگرا مهم ترين وظيفه حزب موتلفه در جريان انتخابات مجلس نهم است.

حذف جريانات ناپاك از فضاي سياسي كشور مهم ترين اولويت موتلفه براي انتخابات
معاون امور بين الملل حزب موتلفه اسلامي اذعان داشت:تلاش براي ايجاد وحدت علمي و عيني ميان تمامي احزاب و جريانات اصولگرا، جذب حداكثري مردم براي شركت در انتخابات براساس رهنمودهاي مقام معظم رهبري و حذف جريانات ناپاك از فضاي انتخاباتي كشور مهم ترين اولويت هاي حزب موتلفه براي شركت در انتخابات مجلس نهم است.

انتشار راهبرد انتخاباتي موتلفه در تيرماه
ترقي اظهار داشت: راهبرد انتخاباتي حزب موتلفه اسلامي با در نظر گرفتن معيارها و اولويت هايي چون جذب چهره هاي شناخته شده براي ورود به انتخابات مجلس، ايجاد وحدت ميان اصولگرايان و تبعيت از منشور جامعتين در تيرماه منتشر خواهد شد.

عدم توجه به روحانيت دولت را با چالش هاي متعددي روبرو خواهد كرد
عضو ارشد حزب موتلفه با اشاره به رابطه دولت نهم و دهم با حوزه هاي علميه و روحانيت خاطر نشان كرد: متاسفانه دولت به خصوص در دوره دهم نتوانسته است رابطه منسجم و منظمي را با روحانيت وحوزه هاي علميه برقرار كند. 

وي افزود: دولت به ويژه شخص رئيس جمهور بايستي در راستاي استفاده از روحانيت و برقراري تعامل ويژه با اين قشر هر چه سريعتر وارد عمل شود. 

ترقي تصريح كرد: روحانيت به دليل دارابودن پايگاه اجتماعي و مذهبي قوي در بين مردم و مسئولين نظام به طور قطع مي توانند نقش سازنده اي را در كشور ايفا كنند لذا عدم توجه به آنها چالش هاي متعددي را براي دولت به وجود خواهد آورد.

عدم اتصال به عناصر قدرت با تدوين شيوه نامه انتخاباتي اصولگرايان تحقق يافته است
معاون امور بين المللي حزب موتلفه با اشاره به تدوين شيوه نامه انتخاباتي اصولگرايان اذعان داشت:‌ در اين شيوه نامه انتخاباتي نحوه ورود اصولگرايان به انتخابات مجلس نهم و بايد و نبايدهاي اصولگرايي به طور شفاف بيان شده است. 

ترقي افزود: پرهيز از اتصال و ارتباط به عناصر قدرت از سوي احزاب اصولگرا و چهره هاي منتسب به آن ها، شناسايي مهره هاي سفيد، برخورد با عناصر مخرب و رسيدن به وحدت عيني و عملي مهم ترين موارد مطرح شده در اين شيوه نامه است.

عدم حضور روحانيت عامل اصلي شش نفره شدن كميته سه نفره
عضو ارشد حزب موتلفه اظهار داشت: عدم وجود روحانيون به عنوان مهم ترين قشر در ميان مردم اشراف داشتن به تمام مسائل سياسي و اجتماعي و شناخت كامل آنها از جريانات انحرافي مهم ترين دليل افزايش اعضاي كميته سه نفره به شش نفره است.

اصولگرايان در قالب يك جريان واحد در انتخابات حضور خواهند داشت
معاون امور بين المللي حزب موتلفه با رد تمامي شايعات و اخبار مربوط به شركت مستقل حاميان دولت و ارائه 3 ليست مجزا از اصولگرايان در انتخابات اذعان داشت:‌ اصولگريان با اتكا به منشور جامعتين و با يك برنامه ريزي دقيق همانند 5 دوره قبلي در انتخابات وارد عمل خواهند شد. 

ترقي افزود: بدنه دولت نهم و دهم از جريان اصولگرايي تشكيل شده است و شخص رييس جمهور نيز به عنوان يك چهره اصولگرا در بين مردم شناخته شده است لذا هيچ گونه دودستگي در جريان اصولگرايي وجود ندارد. 

عضو ارشد حزب موتلفه تصريح كرد: اين گونه اخبار و شايعات هدفي جز ضربه زدن به جريان اصيل اصولگرايي ندارند لذا احزاب اصولگرا بايستي با ارائه هر چه سريعتر برنامه هاي خود در اين خصوص وارد عمل شوند.

پيروزي اصولگرايان در انتخابات مجلس حتمي است
عضو شوراي مركزي حزب موتلفه با تاكيد بر موفقيت حتمي اصولگرايان در انتخابات مجلس نهم با پيروي از فرمول كميته سه نفره و 13 نفره اظهار داشت: حضور شخصيت هاي بر جسته اي چون حدادعادل، ولايتي و عسگراولادي و تجربه چند ساله آنها در عرصه انتخابات و فضاي سياسي كشور موفقيت اصولگريان در انتخابات را تضمين مي كند. 

ترقي خاطر نشان كرد: هم سويي و همراهي كميته سه نفره با جامعه روحانيت مبارزه و جامعه مدرسين و برنامه منسجم آنها فضاي مناسبي را براي پيروزي اصولگريان در انتخابات مجلس نهم فراهم خواهد كرد.

آرايش انتخاباتي اصولگرايان برپايه حضور شخصيت هاي برجسته خواهد بود
عضو ارشد حزب موتلفه اذعان داشت: شناسايي چهره هاي شناخته شده و مردمي داراي سوابق اجرايي در عرصه كشور و پايبند به ولايت فقيه مهم ترين آرايش انتخاباتي اصولگريان در انتخابات آتي خواهد بود.
وي افزود: اصولگرايان سعي خواهند داشت با اتفاق قول و جذب حداكثري براساس بيانات مقام معظم رهبري و بدون هر گونه وابستگي به عناصر قدرت در عرصه انتخابات كشور وارد عمل شوند.

خروج رئيس جمهور از دايره اصولگرايي صحت ندارد
ترقي با اشاره به صحبت هاي برخي از شخصيت ها در خصوص خارج شدن رئيس جمهور از دايره اصولگرايي گفت: جريان انحرافي از دولت نهم تا به امروز در صدد خارج نمودن رئيس جمهور از دايره اصولگرايي است، غافل از اينكه احمدي نژاد يك شخصيت اصولگراست و تا با امروز هيچ اقدامي را در راستاي مقابله با اين جريان انجام نداده است.

عذرخواهي و اعلام برائت از سران فتنه تنها راه بازگشت خاتمي
معاون امور بين الملل حزب موتلفه با اشاره به تحركات جديد خاتمي براي بازگشت به عرصه سياسي كشور گفت: اقدامات خاتمي براي بازگشت به عرصه سياسي كشور تا زمانيكه او مرزهايش را بطور شفاف با سران فتنه و جريان ضد انقلاب روشن نكند و همچنان بر مواضع هنجار شكنانه خود را داشته باشد محكوم به شكست است. 

وي افزود: خاتمي در صورتي مي تواند فعاليت هاي خود را ادامه دهد كه به خاطر عملكرد ضد انقلابي خود در جريان انتخابات 88 از ملت و نظام عذرخواهي نمايد در غير اينصورت او براي هميشه از صحنه سياسي كشور حذف شده است.

اصلاح طلبان معتدل در انتخابات حاضر مي شوند
عضو شوراي مركزي حزب موتلفه در خصوص نحوه ورود اصلاح طلبان به انتخاب و آرايش سياسي آنها گفت: به طور قطع تنها احزاب و جريانات اصلاح طلبي مي توانند در انتخابات مجلس نهم حضور داشته باشند كه مواضع خود را به طور صريح با جريان فتنه و سران آن مشخص نمايند در غير اينصورت مردم و نظام در مقابله با آنها وارد عمل خواهند شد. 

وي افزود: تعيين يك ليدر جديد براي جريان اصلاح طلب و شناسايي چهره هاي متعهد به خط امام(ره) و رهبري در اين جريان مهم ترين استراتژي اصلاح طلبان براي شركت در انتخابات آتي خواهد بود.

عارف برترين ليدر براي جريان اصلاح طلب است
ترقي اظهار داشت: اقدامات خاتمي در فتنه 88 صلاحيت او برای لیدری جریان اصلاحات را از بین برده است لذا احزاب اصلاح طلب معتدل برای شرکت در انتخابات بایستی به دنبال یک رهبر لیدر جدید باشند. 

عضو ارشد حزب موتلفه خاطر نشان کرد: محمد رضا عارف به دلیل تعهد به خط امام(ره) و رهبری، عدم تخطی از آرمان های انقلاب در جریان فتنه 88 وعدم همراهی با سران فتنه شایسته ترین فرد برای لیدری جریان اصلاحات است.

سو استفاده از قدرت مهم ترین ویژگی جریان انحرافی
معاون امور بین المللی حزب موتلفه اسلامی درخصوص نحوه شکل گیری جریان انحرافی درحاشیه دولت گفت: در تمامی مقاطع بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جریانات انحرافی با هدف سو استفاده از قدرت، بهره برداری های مالی و استفاده از رانت های اقتصادی و در حاشیه دولت شکل گرفته اند تا از این طریق به مقاصد شوم خود دست یابند غافل از اینکه فتنه های آنها با درایت و هوشیاری مردم و مسئولین خنثی می‌شود.

احمدی نژاد باید سکوت خود را بشکند
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با اشاره به استفاده ابزاری جریان انحرافی از نام دولت و شخص رئیس جمهوری اذعان داشت: احمدی نژاد بایستی در راستای مقابله با این جریان به سکوت خود پایان دهد و تمام زوایای این جریان و نهادهای وابسته به آن را برای مردم ومسئولین روشن نماید. 

وی خاطر نشان کرد: سکوت رئیس جمهور درقبال جریان انحرافی پیامدها و تبعات ناگواری را برای دولت به همراه خواهد داشت لذا شخص رئیس جمهوری بایستی با اعلام برائت از جریان انحرافی در راستای نابودی این جریان وارد عمل شود.

جریان انحرافی رقیب اصلی اصولگرایان درانتخابات آتی
معاون امور بين المللي حزب موتلفه اسلامي در خصوص دخالت جريان انحرافي در انتخابات مجلس نهم گفت: جريان انحرافي رقيب اصلي اصولگريان در انتخابات مجلس نهم است. 

ترقي تصريح كرد: جريان انحرافي با به كارگيري شيوه هايي همچون تامين مالي نامزدها، استفاده از مهره هاي سفيد، استفاده از رانت هاي قدرت براي عبور از مجامع قانوني و ائتلاف با جريان اصلاح طلب و ليبرالي در كشور قصد ورود به انتخابات مجلس نهم را خواهند داشت. لذا جريانات انقلابي بايستي در راستاي افشاي ماهيت واقعي آن ها هر چه سريعتر وارد عمل شوند.

نشست مشترك دولت و مؤتلفه؛ بزودي
عضو ارشد حزب موتلفه تصريح كرد: حزب موتلفه به طور حتم در راستاي مقابله با اين جريان نشستي را با تمامي احزاب اصولگرا و مشخص رئيس جمهور در آينده نزديك برگزار خواهد كرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
1
3
واقعا از زمانه عقبي. اولا اقاي احمدي ن‍ژاد هيچ وقت اصول گرا نبوده است و چندي ن بار هم اين موضوع را مورد تاكيد قرار داده كه جزو اصولگرايان نيست. دوما جريان انحرافي اجازه ورود به انتخابات را نخواهد يافت كه به عنوان رقيب اصولگرايان باشد. شما حق نداريد از طرف ساير احزاب صحبت كنيد و ...........
مهرداد نصرتی (مهرشاعر)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
0
4
جناب آقای ترقی اگر احتمالا فرمایش دیگری هم دارند در خدمت شان باشیم .لیدر اصلاحات تعیین می کنند و کی می تواند کاندید مجلس بشود چه کسی نمی تواند را ایشان تعیین می کنند و برای هاشمی رفسنجانی تعیین تکلیف می کنند و .......
رفیق ! یک کم آرامتر برو ما هم به شما برسیم ! خیلی پدال گاز را فشار نده ممکن است پای حضرتعالی از داخل رادیاتور سر در بیاورد و آنجا آب جوش است و بدجوری پا را می سوزاندها !
از ما گفتن بود ... خود دانی
مردمک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
1
3
این یکی هم نوبره به خدا....

یکی پیدا شده برای دوست و دشمن و مخالف و همه و همه تعیین تکلیف میکنه در حالیکه شخصیت حقوقی خودش هیچگاه و در هیچ جریانی وزنه ی معتبری محسوب نشده

خنده داره به خدا.....:

هاشمی با فلان گروه وارد نمیشود....

خاتمی باید از همه عذر خواهی کند....

عارف میتواند لیدر جریان رقیب من باشد....

احمدی نژاد اصولگراست.....


جریان انحرافی رقیب ماست....


آقای ترقی....، خواشا یه نگاه به اسامی یی که ازشون نام بردی بنداز...، بعد خودت قضاوت کن و ببین در این حد هستی؟
نظرات بینندگان