arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۶۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۹ - ۰۴ تير ۱۳۹۰

کشف 4هزار قلم ابزار شیطان پرستی در طرح امنیت اخلاقی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجابا تاکید بر اینکه طرح امنیت اخلاقی مطالبه مردم و مسئولان کشور است، اظهار داشت: این طرح تا برطرف شدن دغدغه مردم در کشور استمرار دارد.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا؛ سرهنگ عباس میرایی با اعلام این مطلب افزود: این گونه طرح‌ها در طول سال اجرا می‌شود اما با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان پلیس این طرح را با قاطعیت بیشتری اجرا می‌کند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و مساعدت مردم با مأموران نیروی انتظامی در اجرای این طرح تصریح کرد: اجرای این طرح خواست مردم و مسئولان کشور است.

رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه پلیس اجازه نخواهد داد عده‌ای با هنجارشکنی آسایش و امنیت مردم را به مخاطره بیندازند، خاطر نشان کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در امور صنفی با شماره تلفن 110 و 197 به پلیس اطلاع دهند.

میرایی با اشاره به اینکه پلیس نظارت اماکن عمومی ناجا اقدامات خود را در دو بخش پیشگیرانه و نظارتی انجام می‌دهد، تصریح کرد: دراین رابطه جلسات متعددی با سازمان‌های ذی ربط، مجامع صنفی در امور تولید و توزیع گذاشته شد.

وی همکاری خوب قوه قضائیه با نیروی انتظامی را یادآور شد و اظهار داشت: دراجرای طرح امنیت اخلاقی با کسانی که قانون ستیزی کنند برابر قانون برخورد می‌شود.

رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه طرح امنیت اخلاقی از 25 خرداد سال جاری آغاز شده است، خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون هفت هزار و 900 سی دی مبتذل،15 هزار و 606 البسه غیر مجاز و چهار هزار و 472 فقره اقلام شیطان پرستان در اماکن عمومی سه استان گیلان، مازنداران و تهران کشف و ضبط شده است.

میرایی خاطرنشان کرد: در این رابطه تعدادی از واحدهای تولیدی پوشاک و توزیع کننده آن به دلیل عدم توجه به موارد قانونی برابر قانون پلمپ و از فعالیت آنها جلوگیری شد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه طرح امنیت اخلاقی در راستای برخورد با هنجارشکنان و عفاف‌ستیزان اجرا می‌شود، اضافه کرد: آسایش و آرامش مردم مهمترین دغدغه مسئولان نیروی انتظامی است که پلیس در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
0
6
اینا نه شیطان پرستن نه میدونن شیطان پرستی معمول در غرب چیه اصلا سوادشو ندارن اینا عاشق همون موزیک عجق وجقی هستن که به این نام مشهور شده اون لباسها و آرم ها هم فکر نکنم بتونن کسی رو خدای نرده منحرف کنن
ناشناس
|
United States
|
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
0
1
وای چقدر شیطان پرست داشتیم نمیفهمیدیم
نظرات بینندگان