arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۶۲۱۳
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۳ - ۱۴ مهر ۱۳۹۵

گزارش عمکلرد 3ماهه فراکسیون امید آماده شد

وی خاطرنشان کرد: ترکیب جدید شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان نیز با توجه به نقدهای مطرح شده در این گزارش تعیین شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از آماده شدن گزارش عملکرد سه ماهه این فراکسیون خبر داد.

محمدرضا عارف در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره تهیه گزارش شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، اظهار داشت: این گزارش آماده شده و دربردارنده آسیب‌شناسی فعالیت‌ها و عملکرد شورا است.

وی خاطرنشان کرد: ترکیب جدید شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان نیز با توجه به نقدهای مطرح شده در این گزارش تعیین شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش عملکرد سه ماهه فراکسیون امید مجلس نیز آماده است و در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

عارف در پاسخ به سؤالی درباره برنامه اصلاح‌طلبان برای انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت: تاکنون احزاب اصلاح‌طلب بر روی انتخابات شوراها کار کرده‌اند و در آینده نیز به طور منسجم‌تر و جدی‌تر کار خواهند کرد؛ انتظار ما از اصولگرایان هم این است که بر روی این مسئله کار کنند تا شاهد یک انتخابات رقابتی و پرشور باشیم.

رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان همچنین در پاسخ به سؤالی درباره نقطه اختلاف بین این شورا و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات عنوان کرد: چند حزب از شورای هماهنگی، نقطه نظراتی داشتند که لحاظ شده و به تدریج نیز بقیه نظرات اعمال می‌شود.

منبع: مهر
برچسب ها: عارف
نظرات بینندگان