arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۶۲۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۹ - ۱۴ مهر ۱۳۹۵

اظهارات تهیه‌کننده سریالی که کارگردانش به GEM پیوست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 تهیه‌کننده سریال «سیگنال موجود است» به کارگردانی مهدی مظلومی تاکید کرد هنوز زمان پخش این سریال مشخص نشده است.

سریال «سیگنال موجود است» یکی از آثار پر سر و صدای سال گذشته بود، آن هم از این جهت که تلویزیون بعد از ساخت این کار از پخش‌اش سر باز زد و تهیه‌کننده‌اش مجبور به پخش آن در شبکه نمایش خانگی شد. البته بعد از خروج مهدی مظلومی کارگردان «سیگنال موجود است» از کشور و پیوستن‌اش به شبکه جم ادامه این سریال در شبکه نمایش خانگی هم توزیع نشد تا اینکه چند روزی است خبرهایی مبنی بر پخش این سریال از یکی از شبکه‌های تلویزیون شنیده می‌شود.

در تماس با مسعود فرخنده‌طینت تهیه‌کننده این سریال با خبر شدیم موضوع پخش قطعی نیست و با وجود اینکه صحبت‌هایی مبنی بر پخش این سریال از رسانه ملی بین تهیه‌کننده و مدیران سازمان انجام شده، اما زمان پخش و شبکه‌ای که می‌خواهد «سیگنال موجود است» را روی آنتن ببرد مشخص نیست و این سریال کماکان در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

فرخنده‌طینت تهیه‌کننده این سریال درباره صحبت‌هایی که درباره پخش سریالش با تلویزیون داشته گفت:« هفت هشت ماه پیش یعنی زمانی که آقای پورمحمدی مدیریت سیما را بر عهده داشتند صحبت‌هایی مبنی بر پخش سریال از یکی از شبکه‌های تلویزیونی به میان آمد و از همان زمان هم بحث پخش از شبکه یک یا پنج یا نسیم بود. همان موقع با دکترحسین کرمی مدیر شبکه نسیم نیز مذاکراتی انجام دادیم.»

این تهیه‌کننده درباره جزئیات مذاکراتش با تلویزیون نیز خاطرنشان کرد: «بعد از صحبت‌های اولیه‌ای که مبنی بر پخش سریال از تلویزیون شد اتفاقا دکتر کرمی مدیریت شبکه نسیم با پخش موافقت نکردند و همان زمان از من خواسته شد کار را به مرکز امور نمایشی سیما که آقای رحمان سیفی آزاد مدیرش بودند، ارائه دهم و من نیز پذیرفتم. ایشان خواستند اصلاحاتی روی کار صورت بگیرد که این اتفاق نیز افتاد و الان هم کار مرتب، منظم و تکمیل شده است.»

فرخنده‌طینت ادامه داد: «بعد از این تصمیم هم باز تغییرات مدیریتی و جابه جایی‌هایی صورت گرفت و کار کماکان در بلاتکلیفی به سر می‌برد.»

فرخنده‌طینت در ادامه افزود: «من به عنوان تهیه‌کننده سریال که طبیعتا باید در جریان همه چیز باشم خبر موثقی از این موضوع ندارم و هنوز هیچ اعلام قطعی در این باره به من نشده است و حرفی از پخش به صورت قطعی به میان نیامده است. همچنین ما الان در ایام ماه محرم و صفر قرار داریم و به دلیل حفظ شان این ایام پخش کار در صورت قطعی شدن قطعا به بعد از این ایام موکول خواهد شد و در حال حاضر فعلا قضیه منتفی است.»

تهیه‌کننده «سیگنال موجود است» در پایان ضمن ابراز خوشحالی از تلاش تلویزیون برای حل مشکلات سریالش گفت: «مساعدت تلویزیون و پیش قدم شدنش در حل مشکل سریال‌ها و آثاری که به هر دلیل فرصت نمایش از تلویزیون را پیدا نکرده‌اند جای خوشحالی دارد و من هم به عنوان تهیه‌کننده این سریال از اینکه کارم بعد از مدت‌ها بلاتکلیفی پخش شود خوشحال می‌شوم. من این اتفاق را صد در صد مثبت می‌دانم.»

او افزود: «برای این سریال زحمت کشیده شده، عوامل زیادی وقت و انرژی‌شان را برای این کار گذاشتند و نتیجه خوب شده است. حالا که یک کار ارزشمند ساخته شده به نظرم چه بهتر که از تلویزیون به روی آنتن رود تا زحمات عوامل هم دیده شود.»

«سیگنال موجود است» داستان جوانی به نام پرهام  است که آرزویش خواننده شدن است آرزویی که برای تحققش خانواده‌اش او راه همراهی نمی‌کنند. در ادامه داستان پرهام در هیچ یک از سبک‌های موسیقی موفقیتی بدست نمی‌آورد و سرانجام به تشویق دوستانش تصمیم می‌گیرد به خارج از کشور سفر کند.

مهران غفوریان، علی صادقی، سیامک انصاری، آناهیتا همتی، لاله صبوری و ... هم از بازیگران این سریال هستند
نظرات بینندگان