arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۶۳۱۲
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۲۱ - ۱۴ مهر ۱۳۹۵

فرمانده ناجا: شناسایی 80 مجرم ایرانی در کشورهای خارجی در سال 95

سردار اشتری با بیان اینکه با پلیس دیگر کشورها همکاری خوبی داریم، گفت: به جز چند کشور که سیاسی برخورد می‌کنند با دیگر کشورها مشکل خاصی نداریم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده ناجا از شناسایی 80 مجرم ایرانی در سال‌جاری در کشورهای خارجی خبر داد و گفت: 17 نفر از این مجرمان با همکاری اینترپل مسترد شدند و استرداد مابقی هم پیگیری می‌شود.

سردار حسین اشتری در حاشیه هفتمین نشست نیروی انتظلمی با سفرا و کارداران در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار روز گذشته با مقام معظم رهبری اظهارکرد: بعد از دیدار با مقام معظم رهبری در اولین فرصت جلسه‌ای برای تبیین فرمایشات ایشان تشکیل داده و تا پایان امسال گزارشی از اقدامات انجام شده را به ایشان ارائه خواهیم کرد .

وی در مورد تخلفات اتباع خارجی در کشور گفت: پلیس نظارت خوبی بر اتباع داخل کشور دارد و تخلفات اتباع خارجی از تخلفات اتباع ایرانی بیشتر نیست.

سردار اشتری با بیان اینکه با پلیس دیگر کشورها همکاری خوبی داریم، گفت: به جز چند کشور که سیاسی برخورد می‌کنند با دیگر کشورها مشکل خاصی نداریم.

وی درباره اعزام تیم‌های پلیسی ایران به برزیل ، اظهار کرد: در دیداری که با رییس پلیس برزیل تهران داشتیم از ما برای تامین امنیت المپیک ریو درخواست همکاری شد که ما یک تیم مجرب را به برزیل اعزام کرده و پس از پایان مسابقات نیز آنان از ما قدردانی کردند.

سردار اشتری در پاسخ به سوال ایسنا درباره قاچاق انسان اظهار کرد: قاچاق انسان یکی از جرایم سازمان یافته است که بسیاری از کشورها با آن درگیر هستند، ما در کشور خودمان نیز اگر گزارش در این خصوص باشد بررسی کرده و وارد عمل می شویم. ضمن اینکه تاکنون نیز چندین باند قاچاق انسان در کشورمان شناسایی و با آنان برخورد شده است.

فرمانده ناجا در خاتمه درباره وضعیت مرزها در کرمانشاه نیز گفت: در مرزهای کرمانشاه وضعیت امنیتی خوبی وجود دارد و با حضور یگان های سپاه، ارتش و مرزبانی ناجا امنیت خوبی در این استان داریم و با گروه‌هایی که ایجاد ناامنی می‌کنند برخورد می‌‌شود. تا کنون نیز شماری از این افراد به هلاکت رسیده‌اند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان