arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۰۶ - ۰۵ تير ۱۳۹۰

استقلال و پرسپوليس شنبه آينده به هيأت واگذاري مي رود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون سازمان خصوصي سازي با بيان اينکه قيمت گذاري باشگاه ورزشي استقلال و پرسپوليس اين هفته به پايان مي رسد، گفت: اين 2 باشگاه ورزشي شنبه آينده براي تصويب به هيأت واگذاري مي رود.
دکتر اسماعيل غلامي، معاون سازمان خصوصي سازي در گفتگو با ايسنا از تصويب واگذاري باشگاه استقلال و پرسپوليس در جلسه هفته آينده هيأت واگذاري خبر داد و گفت: واگذاري باشگاه ورزشي استقلال و پرسپوليس که در مراحل نهايي قيمت گذاري است، در جلسه هفته آينده هيأت واگذاري مورد تصويب و قيمت گذاري قرار مي گيرد.
وي با بيان اينکه قيمت گذاري 2 باشگاه در حال نهايي شدن است، اظهار کرد: قيمت گذاري استقلال و پرسپوليس براساس سرمايه ثبت شده و ارزش برند آن صورت مي گيرد و قيمت نهايي آن هنوز مشخص نشده است. غلامي بدون اشاره به قيمت اين 2 باشگاه، در مورد زمان عرضه اين 2 شرکت گفت: بعد از تصويب هيأت واگذاري، 2 باشگاه ورزشي از طريق فرابورس واگذار مي شود به طوري که باشگاه استقلال و پرسپوليس قبل از آغاز ليگ بايد در فرابورس عرضه شود.
معاون سازمان خصوصي سازي در پاسخ به اين سؤال که آيا براي اين سهم بازاريابي انجام شده است؟ گفت: بازاريابي براي خريداري اين سهم انجام نشده است و خريداران نيز از اکنون خود را آشکار نمي کنند.
به گفته غلامي، سهام 2 باشگاه ورزشي قيمت گراني ندارد و اگر مشکلي نداشته باشد قطعا خريداري مي شود.
نظرات بینندگان