arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۶۳۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۰۷ - ۰۵ تير ۱۳۹۰

قلعه نويي: کاسب نيستم که قول قهرماني بدهم!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
امير قلعه نويي قبل از نشست مطبوعاتي با خبرنگاران تبريزي، با استقبال پرشور فوتبال دوستان اين شهر در فرودگاه مواجه شده بود. او صحبت هايش در نشست را چنين آغاز کرد: سعي مي کنيم ضمن حفظ بازيکنان فصل پيش، از ميان 6 سهميه در نظر گرفته شده براي بستن تيم نيز به نحو احسن استفاده کنيم که از اين ميان 3 بازيکن را تا حالا جذب کرديم و درصدديم 3 بازيکن ديگر را هم در پستهاي رو به جلو جذب کنيم. فلسفه مربيگري من تشکيل تيم هجومي است.مردم دنبال يک فوتبال هجومي و توام با گل هستند؛ بنابراين بايد طوري تيم ببنديم که علاوه بر حفظ ساختار دفاعي، يک فوتبال هجومي داشته باشيم.
سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز در پاسخ به سوال خبرنگاري که خواستار شفاف سازي در مورد رقم قرارداد او با اين تيم تبريزي شد و رقم اين قرارداد را معادل رقم 90 سال کار يک کارگر در کارخانه تراکتورسازي خواند؛ چنين گفت: مربيان، در هيچ جاي دنيا مبلغ قرارداد را نمي گويند و اين خبرنگار قصد دارد از همين حالا تيم تراکتورسازي را به حاشيه ببرد و من از طرح اين سوال واقعاً تعجب مي کنم. در حالي که هنوز شروع به کار نکرده ام، اين خبرنگار سخنراني خوبي انجام داد.
در ادامه خبرنگاري پرسيد براي تيم تراکتورسازي و جايگاه آن چه قولي مي دهيد؟ که قلعه نويي گفت:در فوتبال، هيچ مربي قول نمي دهد و من نيز قولي نداده ام بلکه فقط آمده ام تکليفم را که بستن يک تيم خوب است انجام دهم. من تکليفم را انجام مي دهم و نتيجه دست خداست و باز هم مي گويم که هر مربي بيايد قول خاصي بدهد، من به عنوان کمک مربي با او کار مي کنم.
در هر کجا که مربيگري کرده ام، هيچ قولي براي موفقيت آن تيم نداده ام، هر مربي که قول قهرماني يا آسيايي کردن تراکتورسازي را ميدهد، من حاضرم به عنوان دستيار با او کار کنم. آنهايي که قول مي دهند کاسب هستند.
امير قلعه نويي با اشاره به برگرداندن بازيکناني همچون محمد نصرتي، جاسم کرار و حفظ آندرانيک تيموريان اظهار کرد: در جذب بازيکن هرگز با بازيکنان مستقيما مذاکره نمي کنم. اعتقاد دارم بايد بازيکنان فصل قبل را حفظ کنيم و بعد به دنبال بازيکنان جديد باشيم و باشگاه بايد براي حفظ مهره هاي فصل قبل تيم تلاش کند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
1
0
جناب قلعه نویی، حاشیه خوبه ولی برای همسایه ؟؟ قهرمانی پرسپولیس اینقدر خاطر شما رو آزورده کرده که هنوز در مسائل فصل قبلی درگیر هستی ؟ در ضمن موردی که فرمودید در یک برنامه زنده تلویزیونی با مخاطب میلیونی تکذیب شد . احتمالاً شما اون ساعت خواب بودید.
شهاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
0
0
آره راست میگه.ایشون کاسب نیست.من و امثال من با حقوق ماهی 600 تومان کاسب هستیم.این آقایان نه کاسبن نه دلال نه سوداگر.هیچ دینی هم به فوتبال و این مردم و این خاک ندارن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
0
0
زحمت میکشه، نوش جونش،
توانشو داره عرضشو داره میره حقوق میلیاردی هم طلب میکنه و میگیره،
من و امثال من (برای این که توهین نشه به خودم گفتم) عرضه بدست آوردن و رسید به چنین موفقیتهایی رو نداریم هی سر امثال ایشون نغ نغ میکنیم.
نظرات بینندگان