arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۶۳۶۰
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۱ - ۱۵ مهر ۱۳۹۵

تجدید میثاق فرمانده نیروی انتظامی با آرمان های امام

مراسم تجدید میثاق فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و کارکنان ناجا با آرمان های امام راحل، صبح پنج شنبه برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به همراه کارکنان و فرماندهان ناجا با حضور در حرم امام راحل، با آرمان های بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی تجدید میثاق کرد.

مراسم تجدید میثاق فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و کارکنان ناجا با آرمان های امام راحل، صبح پنج شنبه برگزار شد.

در این مراسم سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به همراه کارکنان و فرماندهان ناجا با حضور در حرم امام راحل، با آرمان های بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی تجدید میثاق کرد.

در این آیین، علاوه بر فرمانده نیروی انتظامی کشور، نماینده ولی فقیه در ناجا و فرماندهان و مسئولان پلیس جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند.

فرماندهان نیروی انتظامی کشور در این آیین باشکوه اعلام داشتند که سبزپوشان ناجا از همه توان و ظرفیت خود برای ارتقای امنیت و نظم عمومی و افزایش رضایت مندی مردم استفاده خواهند کرد.

همچنین شرکت کنندگان در این مراسم با نثار تاج گل و قرائت فاتحه، به روح پرفتوح بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران درود فرستاده و بر تبعیت کامل از منویات رهبری تأکید کردند.
منبع: مهر
نظرات بینندگان