arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۶۴۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۰۶ - ۰۵ تير ۱۳۹۰

مرگ پدربزرگ و 3 نوه خردسالش پس از مسموميت غذايي!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پزشکان جزئیات مرگ پدربزرگ و 3 نوه‌اش که به خاطر مسمومیت با مواد کنسروی تسلیم سرنوشت دردناک شده‌اند را اعلام كردند.

رئيس بيمارستان خاتم‌الانبياء فرماندهي انتظامي استان هرمزگان، جزئيات مرگ 4 تن از اعضاي خانواده يكي از كاركنان انتظامي در بندرعباس را تشريح كرد. سرهنگ پزشك دكتر محمدرضا حسيني در تشريح موضوع گفت: روز 28 خردادماه يك خانواده 7 نفره از جيرفت به سمت بندرعباس حركت و پس از حضور در این شهر اعضاي خانواده که 2 زن و شوهر، 3 بچه و یک‌پدرزن سرپرست خانواده بودند در منزل خود با خريد كنسرو ماهي، بادمجان و مقداري سوسيس و ميكس كردن آنها، غذا مي‌خورند كه پس از استراحت چند ساعته، سرپرست خانواده، به اتفاق پدرزن و خواهرزنش به صورت صحيح و سالم سركار مي‌روند. وي افزود: در حوالي ساعت 10 صبح 29 خردادماه زن خانه به نام «كلثوم» با تماس تلفني با همسر خود مبني بر مسموميت بچه‌هایش، بلافاصله مهدي رئيسي‌نژاد يك ساله و فاطمه رئيسي‌نژاد 6 ساله و عليرضا رئيسي‌نژاد 6 ساله كه حالت تهوع و استفراغ داشتند را به بيمارستان خاتم‌الانبياء انتقال داده و پس از انجام مداوا و سير مراحل درماني حال بيماران خوب و از بيمارستان ترخيص شدند كه بدون هيچ مشكلي به خانه خود بازمي‌گردند.

رئيس بيمارستان خاتم‌الانبياء فرماندهي انتظامي هرمزگان خاطرنشان كرد: ساعت 11 و 50 دقيقه همان شب هر 4تن دوباره به بيمارستان مراجعه کردند كه عليرضا در بدو ورود دچار اختلال قلبي و عروقي شده، جان باخت و 2 بيمار ديگر به بيمارستان كودكان اعزام شدند كه تلاش پزشكان آن بيمارستان نيز براي مداواي بيماران مفيد واقع نشد و آن 2 نفر هم جان باختند و مادر آنها نيز به دليل افت فشار خون و نارسايي قلبي در ICU بيمارستان بستري و به دستگاه وصل و مداواي وي آغاز شد كه ساعت 14 همان روز «خوبيار» پدرزن 70 ساله خانواده نيز به دليل افت فشار خون و تهوع در بيمارستان تحت كنترل و مداوا قرار گرفت.

 دكتر حسيني يادآور شد: در هماهنگي به عمل آمده با بيمارستان خليج فارس، وی به آن بيمارستان اعزام شد كه ساعت 10 شب بيمار دچار اختلال تنفسي و ايست قلبي شد و به‌رغم تلاش پزشكان متاسفانه وي نيز جان باخت.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی ن.
|
NETHERLANDS
|
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
0
0
مسمومیت غذایی ناشی از مصرف غذای کنسرو‌شده وحشتناک است٬‌ یکبار خود اینجانب داشتم بعد از خوردن یک غذای کنسروشده به دیار باقی میشتافتم! مناسفانه در کشور هیچ توجهی به مصرف‌کننده نمیشود٬ جایی برای شکایت نیست و اگر هم باشد اگر مطرح کنی به آدم میخندند و میگویند برو خدارا شکر کن که زنده‌ای.
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
0
0
سموم موجود در كنسروها بخصوص كنسرو ماهي از نوع بوتوليسم از كشنده ترين سموم هستند. مواد اوليه و خط توليد كارخانجات كنسرو ماهي متاسفانه مشكلات فراواني دارد كه نظارت بر انهابين ارگانهاي مختلف مثل دامپزشكي -استاندارد ووزارت بهداشت سر در گم شده است وباز هم متاسفانه بايد تاوان آن را مردم بيگناه بدهند.
نظرات بینندگان