arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۶۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۴ - ۰۵ تير ۱۳۹۰

عرضه خدمات نمای خانواده، رهگیری دوستان و پرچین مجازی ایرانسل آغاز شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پس از راه اندازی موفقیت آمیز سرویس نقشه مجازی ایرانسل در شهرهای تهران، کرج، تبریز، اصفهان، شیراز و مشهد مقدس و استقبال مشترکین از سرویس "نمای دوستان"، همزمان با آغاز جشنواره تابستان90، سرویس جدید "نمای خانواده" و قابلیت‌های جدید "رهگیری دوستان" و "پرچین مجازی" برای سرویس نمای دوستان، در اختیار مشترکین ایرانسل قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مشترکین به كمك سرویس جدید نمای خانواده می توانند از موقعیت مکانی اعضای خانواده خود در هر ساعت از شبانه روز آگاه شوند. به عنوان مثال والدین می‌توانند در هر لحظه موقعیت فرزندان خود را تشخیص داده و برای اطمینان خاطر، از وضعیت کودکان خود آگاه شده و یا موقعیت مکانی سالمندان را معین کنند.
در صورت استفاده از سرویس نمای خانواده، تنها والدین این امکان را خواهند داشت که موقعیت فرزندان‌شان را مکان‌یابی کنند.

از سوی دیگر، قابلیت های پیشرفته تر رهگیری دوستان و پرچین مجازی در سرویس نمای دوستان ایرانسل عرضه شد.
براین اساس، مشترکین با مراجعه به نشانی nama.irancell.ir و پس از ورود به پورتال این سرویس و پیگیری لینک‌های موجود می توانند دوستان خود را رهگیری کنند، بدین ترتیب که با انتخاب دوستان خود، مسیر حرکت آنها بر روی نقشه هر چند دقیقه یکبار قابل مشاهده خواهد بود. همچنین با استفاده از خدمت پرچین مجازی و با تعیین محدوده ای بر روی نقشه، مشترک میتواند از سیستم بخواهد که هر زمان، دوستانی که مشخصات آنان ثبت شده به شعاع آن محدوده نزدیک شدند وی را از طریق پیام مطلع سازد.

همچنین مشترکین می توانند دوستان خود را برای موقعیت‌یابی دعوت کرده و پس از تایید، آنان نیز به نقشه مجازی ایرانسل مشترک می پیوندند و از آن پس می‌توانند موقعیت خود را به یکدیگر اطلاع دهند.

ثبت نام و فعال سازی سرویس نقشه مجازی ایرانسل، از طریق اینترنت و همچنین ارسال پیام کوتاه ممکن است. کافی است مشترکین برای فعال سازی سرویس نمای دوستان به نشانی nama.irancell.ir مراجعه و یا پیام کوتاه بدون متنی به شماره 8989 ارسال کنند. برای فعال سازی نمای خانواده نیز میتوان به namayekhanevadeh.irancell.ir مراجعه کرد و یا عبارت "ثبت نام" را از طریق پیام کوتاه به 8900 ارسال نمود.
پس از ثبت‌نام، پیام کوتاهی حاوی رمز عبور برای مشترک ارسال می‌شود. نام کاربری نیز شماره تلفن ایرانسل مشترک است. ضمن آنکه رمز ورود با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به شماره 130 نیز قابل دریافت است.

استفاده از خدمات نقشه مجازی ایرانسل با شماره گیری کد دستوری #898*، ارسال کلمه "راهنما" به 8989 و یا مراجعه به نشانی nama.irancell.ir برای سرویس نمای دوستان و شماره گیری کد دستوری #890*، ارسال کلمه "راهنما" به 8900 و یا مراجعه به وبسایت namayekhanevadeh.irancell.ir برای سرویس نمای خانواده ممکن می باشد.

ثبت نام در سرویس نقشه مجازی ایرانسل به صورت رایگان انجام شده و کاربران، تنها هزینه مکان یابی را پرداخت می کنند.

اطلاعات بیشتر در خصوص سرویس نوین و پیشرفته نقشه مجازی ایرانسل از طریق وبسایت رسمی این شرکت به نشانی www.irancell.ir قابل مشاهده است.
/پايان خبر/
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کاظم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۲
2
10
عالیه
نظرات بینندگان