arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۷۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۲۰ - ۱۸ مهر ۱۳۹۵

توصیف بازیکن کره ای از فضای ورزشگاه آزادی: جیغ می زنند، سیگار می کشند ، لیزر می اندازند

سفر به ایران همیشه برای کاروان تیم ملی کره جنوبی دشواری های زیادی را به همراه داشته است
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : همیشه زمانی که از بازیکنان کره در رابطه با سفر به تهران سوال شده است، آنها با کلماتی نظیر "دشوار، سخت و پر از مسئولیت"، این سفر را توصیف کرده اند و حالا آنها برای چهارمین بازی مرحله گروهی باز هم به این شهر سفر کرده اند.

 

لی جائه سونگ در این خصوص می گوید:  "انطباق پذیری با شرایط پایختت ایران دشوار است و قرار گرفتن این شهر در ارتفاعات، باعث شده است تا شرایط سختی برای تیم های مهمان ایجاد شود. همچنین برای رسیدن به نقطه ای از نقطه دیگر، بازیکنان مجبور به تحمل ترافیک های طولانی مدت هستند. اما دشوارترین قسمت سفر به تهران، حضور در ورزشگاه آزادی است که البته اخبار حاکی از آن است با بازسازی آن، 20 هزار نفر از ظرفیت این استادیوم کاهش یافته است. فضای بسیار پرسر و صدایی در استادیوم آزادی وجود دارد و ارتباط برقرار کردن بین بازیکنان در بین این همه جیغ و سوت بسیار دشوار است".

 

 لی چونگ یانگ، مهاجم فعلی کریستال پالاس که چند بار به تهران سفر کرده است بوی سیگار حاکم بر فضای استادیوم، نور لیزری که به صورت بازیکنان می افتاد و پرتاب بطری آب و حتی سنگ را بزرگ ترین دشواری های بازیکنان کره برای حضور در ورزشگاه آزادی توصیف می کند. مهاجم با تجربه کره اذعان داشت که در آخرین سفر وی به تهران، یکی از این بطری ها به سر او برخورد کرده است که این نشان دهنده کار سخت کره برای مصاف با ایران است.

منبع: ورزش3
برچسب ها: ترافیک ، سیگار ، استادیوم
نظرات بینندگان