arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۷۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۸ - ۰۵ تير ۱۳۹۰

وعده احمدی نژاد به رهاشدگان از اعتیاد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس جمهور با اعلام خبر خوش برای جوانانی که اعتیاد را ترک کرده اند، به وزیر کشور دستور داد اولویت اشتغال و مسکن در تمام استان‌ها با جوانانی باشد که امروز تولدی دوباره یافته اند.

به گزارش انتخاب، احمدی نژاد در مراسم سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر در مجموعه ورزشی ۱۲ هزار نفری آزادی با بیان اینکه جوانان ترک اعتیاد کرده جوانانی بااراده و شیطان‌شکن هستند گفت: موضوع اصلی آفرینش، انسان است و انسان بالاترین مخلوق خداست.

رئیس جمهور افزود: خدا برای انسان قدرتی قرار داده است که می تواند تجلی خود خدا شود، با این تفاوت که او خالق و انسان مخلوق است.

احمدی نژاد در ادامه به موضوع شیطان پرداخت و گفت: شیطان یک هنر دارد و یک فریب؛ هنر او این است که به گونه‌ای عمل می کند که انگار وجود ندارد بنابراین هر کس از وجود دشمن غافل شود دشمن به او آسیب می زند.

رئیس جمهور تصریح کرد: به محض اینکه انسان تصور کند شیطان وجود ندارد، لحظه حمله شیطان به اوست.

وی افزود: فریب شیطان نیز این است که به انسان القای ناتوانی می کند و ظرفیت‌های بزرگ انسان را در ذهن او ناچیز نشان می دهد.

احمدی نژاد گفت: انسانی که شیطان را فراموش کند و قدرت خود را از یاد ببرد بهترین شرایط را برای ضربه زدن شیطان فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه امروز ابرقدرت‌ها شیطان مجسمند و کار او را انجام می دهند افزود: استکبار برای ضربه زدن به ملت‌ها به‌ویژه ملت ایران از همین راه شیطان وارد شده است به نحوی که از طرفی خود را پشت ماسک های الفاظی چون حقوق بشر و آزادی پنهان کرده است و از طرفی به ملت ها القای ناتوانی می کند.

رئیس جمهور با بیان اینکه بزرگ‌ترین جنایتکاران و دزدان عالم، استکبار و ابرقدرت‌ها هستند گفت: در همین منطقه ما از روزی که آنها وارد شده‌اند تولید برخی مواد مخدر ۵۰ برابر و ۱۰۰ برابر شده است.

احمدی نژاد با بیان اینکه استکبار مواد مخدر را برای ضربه زدن به ملت‌ها به منطقه آورده است افزود: جوانان، مردان و زنان ایرانی می توانند کمر شیطان را در این صحنه مبارزه نیز بشکنند.

رئیس جمهور گفت: آنها فکر کرده اند می توانند جوانان، مردان و زنان ما را از عزت و ساختن ایران اسلامی دور کنند اما من از زبان آنان می گویم که کور خوانده اید و آرزویتان را به گور خواهید برد.

وی افزود: همان طور که جوانان ما در برپایی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، ساختن ایران، کرامت خواهی و آزادی خواهی، پیشتاز بوده اند، در مسیر دوری از مواد مخدر و اعتیاد نیز پیشتاز می شوند و ابرقدرت‌ها را از صحنه های جهانی بیرون خواهند راند.

احمدی نژاد با بیان اینکه این جوانان راه روشن و انقلابی را با افتخار تا پایان خواهند پیمود، خطاب به ابرقدرت‌ها و صاحبان زر و زور گفت: شما فکر کرده اید می توانید کاری کنید که ایران از اندیشه و قدرت بازوان این جوانان خالی شود در حالی که جوانان ما همه وجودشان را برای ساختن ایران اسلامی فدا خواهند کرد.

وی خطاب به جوانانی که موفق به ترک اعتیاد شده اند اظهار داشت: شما کار بزرگی کرده اید، قدر این کار را بدانید، ما هم قدر شما را می دانیم و بدانید که احمدی نژاد به عنوان یک برادر تا حل همه مشکلات در کنار شما خواهد بود.

احمدی نژاد گفت: مطمئنم شما حسرت تسلط شیطان و شیطان بزرگ را بر ملت ایران بر دل آنها خواهید گذاشت.

رئیس جمهور با تشکر از تلاش مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر افزود: در این جمع عهد می بندیم که پشتیبانی ما از شما و سازمان شما تا رسیدن به ایران قدرتمند، پرافتخار و‌ آزاد ادامه یابد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اسما عیل شمس فلاورجانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
0
0
اینجا نب خواهش می کنم که سا لن مدارس که قبلا در اختیار معتادان بود وشبها کلاس به مدت یک سا عت نیم در انها اجرا می شود را دو باره دراختیار ما معتادان قرار بدهند ویا یک سالن خوب در اختیار ما بگذارند اگه کسی واقعا به فکر ما ست دکتر شمس از فلاورجان مدت پاکی پنج سال شش ماه با تشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
0
1
قابل توجه تحصيل كردگان بيكار اولويت براي اشتغال : 1= اعتياد شديد به مواد مخدر 2= ترك اعتياد ولو چند روزه !!! عجب مملكتي داريم ما!!
نظرات بینندگان