arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۷۸۴۰
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۹ - ۲۲ مهر ۱۳۹۵
رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

پیام رهبر معظم انقلاب به آل‌سعود مقدمه‌ای بر نابودی این خاندان خواهد بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پیام رهبر معظم انقلاب به آل‌سعود مقدمه‌ای بر نابودی این خاندان خواهد بود

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به آل‌سعود مقدمه‌ای بر نابودی این خاندان خواهد بود.

به گزارش انتخاب، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی‌گلپایگانی عصر امروز در یادواره شهدای روستای حسن‌رباط شهرستان میمه با اشاره به حمله وحشیانه اخیر آل‌سعود به یمن اظهارکرد: سعودی‌ها در حمله‌ای وحشیانه 500 نفر از مردم مظلوم و بی‌گناه این کشور را به خاک و خون کشیدند.

وی افزود: آل‌سعود لیاقت خادم‌الحرمین بودن را ندارد، آن‌ها نه تنها خادم الحرمین نیستند بلکه تهدیدکننده حرمین هستند؛ پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به آل‌سعود مقدمه‌ای بر نابودی آل‌سعود خواهد بود و آب شیعه با آل‌سعود در یک جوی نمی‌رود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به حضور داعش در منطقه گفت: نیروهای تکفیری و داعش در منطقه تمامی تلاش خود را می‌کنند تا بتوانند از مرزهای ایران عبور کرده و انفجاری در کشورمان به وجود آورند اما هیچ‌گاه به آرزوی خود نمی‌رسند.

وی ادامه داد: داعش از محل دلارهای آل‌سعود، حکومت قطر و اموال ملت‌های عرب تأمین می‌شود و بهترین اسلحه‌ها را خریداری می‌کند اما سر همه این‌ها در آخور آمریکاست، یادمان نرود 50 سال پیش امام(ره) لقب شیطان بزرگ را به آمریکا دادند و فرمودند «هرچه می‌کشیم زیر سر آمریکاست».

محمدی‌گلپایگانی خاطرنشان کرد: اسرائیل از تمامی اقدامات آمریکا در منطقه سود می‌برد، آمریکا میان کشورهای اسلامی اختلاف انداخته و کاری کرده تا مسلمانان به جان یکدیگر بیفتند و از این بابت تنها اسرائیل در این میان لذت ببرد.

وی با اشاره به پیشرفت کیفیت عزاداری‌های دهه اول محرم امسال نسبت به سال گذشته عنوان داشت: مراسم سوگواری در سراسر کشور نسبت به سال گذشته بسیار بهتر بوده و همگی در راستای بیعت مجدد با امام حسین(ع) و انقلاب اسلامی ایران است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به تاثیر سوگواری برای امام حسین(ع) متذکر شد: در جلسات عزاداری جوانانی حامی اهل‌بیت(ع) تربیت می‌شوند و باید سعی کنیم تا امانت‌دار خوبی برای انقلاب اسلامی باشیم، همچنین برای انتقال فرهنگ عاشورایی به نسل بعد تلاش کنیم.

منبع: فارس
نظرات بینندگان