arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۸۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۲۰ - ۲۴ مهر ۱۳۹۵

نویدکیا: کاش اجازه داده بودند خداحافظی می‌کردم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: ای کاش اجازه داده بودند که خداحافظی من تکمیل می‌شد و به این تصمیم من احترام گذاشته می‌شد.

محرم نویدکیا در جمع خبرنگاران درباره خداحافظی‌اش گفت: ای کاش اجازه می‌دادند که این اتفاق بیفتد. من این تصمیم را گرفته بودم و همه چیز در باشگاه سپاهان مهیا بود اما یک عده بدون توجه به من نگذاشتند که خداحافظی کنم. من ۳۵ سال از سنم گذشته و زانوهایم هم درد می‌کند و نمی‌توانم به صورت تمام و کمال در اختیار تیم باشم.

وی درباره حضورش در برنامه ۹۰ در سال گذشته اظهار کرد: در آن برنامه سوالاتی از من پرسیده شد که هنگام پاسخگویی من آقای فردوسی‌پور اصلا توجهش به جواب‌های من نبود و مدام با تبلت خود بازی می‌کرد و مثل اینکه از بیرون چیزی به او می‌گفتند.

او در پاسخ به سوالی درباره اینکه ویسی اعلام کرده که شکست تیم به اتفاقات خداحافظی شما برمی‌گردد گفت: شاید که این طور باشد. من واقعا نمی‌خواستم در شکست تیم تاثیرگذار باشم. ای کاش گذاشته بودند که این اتفاق خداحافظی من رخ می‌داد. خداحافظی من اتفاق می‌افتد و من تصمیم خودم را گرفته‌ام. حالا یک بازی دیر یا زود ولی این مسئله رخ می‌دهد.

نویدکیا در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود خداحافظی‌اش در داربی بعدی اصفهان رخ می‌دهد گفت: خداحافظی هر کس دست خودش است و خودم تصمیم می‌گیرم که باید از این تیم بروم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: تبلت ، کاپیتان ، 90
نظرات بینندگان