arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۸۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۵ - ۰۶ تير ۱۳۹۰
جزئیات پرونده مدیرعامل بازداشتی منطقه آزاد اروند

ناگفته‌هایی از «مزایده نمایشی» خودروی احمدی نژاد

برگزاری نمایشگاه خودروهای مدرن و كلاسیك با برگزاری مزایده نمایشی فروش خودروی شخصی رئیس‌جمهور یكی از شاهكارهای جریان انحرافی در منطقه آزاد اروند بود به طوری كه طبق برآوردهای...
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یك منبع مطلع در خصوص جزئیات پرونده مدیرعامل منطقه آزاد اروند به فارس، اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه خودروهای مدرن و كلاسیك با برگزاری مزایده نمایشی فروش خودروی شخصی رئیس‌جمهور یكی از شاهكارهای جریان انحرافی در منطقه آزاد اروند بود به طوری كه طبق برآوردهای به عمل آمده برای اجرای این پروژه تقریباً اعتبارات پنج پروژه عمرانی كلیدی منطقه آزاد اروند به طور كامل تعطیل شد تا امكان تامین هزینه‌های هنگفت این نمایشگاه مسئله‌دار فراهم شود.

وی اضافه كرد: معرفی برنده این مزایده اساساً صوری بوده و در واقع ابهامات زیادی در این خصوص وجود دارد علاوه بر آن ، با اختصاص اعتبارات بسیار زیاد و با سنبل‌كاری ساختمان این نمایشگاه را ظرف مدت 57 روز آماده كردند تا زمینه اجرای پروژه‌های خود تحت عنوان برگزاری نمایشگاه‌ها فراهم كنند.

این منبع ادامه داد: مدیرعامل بازداشت شده منطقه آزاد اروند به بهانه تعجیل در احداث ساختمان نمایشگاه‌ها، بسیاری از بخش‌های ساختمان نمایشگاه‌ها را خارج از قوانین برگزاری مناقصات رسمی احداث كرد.

وی در ادامه از برگزاری نمایشگاه‌های صوری و هدفمند توسط یكی از وابستگان نسبی مدیرعامل منطقه آزاد به نام «ح- الف» اشاره كرد و گفت: پشت صحنه برگزاری صوری نمایشگاه‌هایی با ظاهر فریبنده عام‌المنفعه بودن بیش از 12 میلیارد ریال خرید تضمینی با دادن بن‌های خرید به مدارس، مددجویان، شخصیت‌های سیاسی و دستگاه‌های مختلف اجرایی بود كه مجبور به هزینه‏ كرد این بن‌های نقدی در مدت كوتاه چندروزه در این نمایشگاه‌ها بوده است.

این منبع از اختصاص بیش از 400 میلیون تومان تنخواه به دو بخش روابط عمومی و پشتیبانی منطقه آزاد اروند نیز اشاره كرد و گفت: طبق معمول سازمان‌ها و ادارات برخی از بخش‌ها برای انجام هزینه‌های جاری خود مبلغ ناچیزی را تحت عنوان تنخواه‌گردان دریافت می‌كنند كه این در حالی است كه در منطقه آزاد اروند 400 میلیون تومان تنخواه در اختیار روابط عمومی و بخش پشتیبانی قرار می‌گرفت كه عمده این مبالغ صرف كارهای تشریفاتی، تبلیغاتی و همچنین سندسازی‌های صوری می‌شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
3
اگه بزارن خیلی چیزها روشن میشه اما نمیشه که بزارن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
1
یک منبع آگاه ؟؟؟؟؟؟؟؟
نظرات بینندگان