arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۸۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۸ - ۰۶ تير ۱۳۹۰

دستور رئيس‌جمهور به بهمني

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

احمدي‌نژاد بالا بودن سود تسهيلات برخي بانك‌ها را مورد اشاره قرار داد و از بهمني رئيس بانك مركزي خواست تا با بانك‌هايي كه در اين خصوص تخلف مي كنند، برخورد نمايد.

 
به گزارش فارس، در آستانه روز صنعت و معدن جلسه شوراي معاونين وزارتخانه‌هاي بازرگاني و صنايع و معادن به رياست رئيس‌جمهور برگزار شد و اهم موضوعات دو وزارتخانه مورد بحث و بررسي قرار گرفت و رئيس‌جمهور دستورات لازم را براي رفع موانع و موضوعات مطرح شده صادر كرد. 
 
محمود احمدي‌نژاد در اين جلسه كه پيش از ظهر امروز (دوشنبه) انجام شد با اشاره به اهميت موضوع طرح هدفمندكردن يارانه‌ها و لزوم تامين منابع مالي پروژه‌هاي بخش صنعت و معدن، بر ادامه اجراي پرداخت تسهيلات در قالب بسته‌هاي حمايتي به بخش صنعت، بخصوص بنگاه‌هاي صنعتي با سود كم تأكيد كرد. 
 
وي با تأكيد بر ارائه بسته‌هاي حمايتي در قالب تسهيلات ارزان قيمت به اصناف از رئيس بانك مركزي خواست تا با همكاري بانك‌هاي عامل اين تسهيلات هر چه سريعتر در اختيار اصناف قرار گيرد. 
 
احمدي‌نژاد بالا بودن سود تسهيلات برخي بانك‌ها را مورد اشاره قرار داد و از بهمني رئيس بانك مركزي خواست تا با بانك‌هايي كه در اين خصوص تخلف مي كنند، برخورد نمايد. 
 
گازرساني به بنگاه هاي صنعتي ، سرمايه گذاري در راستاي افزايش اشتغال، تأسيس بانك اصناف، خريد گندم از كشاورزان، از جمله موضوعاتي بود كه رئيس‌جمهور پس از بحث و تبادل نظر دستورات لازم را براي عملياتي شدن هر چه سريعتر آنها صادر كرد. 
 
رئيس‌جمهور همچنين بر لزوم تسريع در ايجاد بانك اصناف و عملياتي شدن هر چه سريعتر آن، تأمين نقدينگي براي خريد گندم از كشاورزان، ارائه بسته‌هاي حمايتي به نانوايان، فرآورده‌هاي گندمي و همچنين 2 ميليون تن گندم در سال جاري و پرداخت حقوق بازرسين اصناف پس از گزارش معاونين وزارتخانه‌هاي مربوطه را مورد تأكيد قرار داد. 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
2
بنده از موسسه میزان وام گرفتم با سود 27 درصد... بعد هم اسمشو میذاریم بانکداری اسلامی

روی حسن نزول خورو سفید کردن
نظرات بینندگان