arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۹۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۲۳ - ۲۸ مهر ۱۳۹۵

خلعتبری: کی‌روش بی‌معرفتی کرد اما پدرکشتگی نداریم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روزنامه خبرورزشی نوشت: محمدرضا خلعتبری در بازی گسترش فولاد و پدیده به میدان نرفت اما بعد از پیروزی تیمش به اصطلاح شیرینی داد و همه اعضای تیم را برای صرف ناهار به یک رستوران دعوت کرد.

به همین بهانه با این مهاجم باسابقه گفت‌وگو کردیم.

نیمکت‌نشینی ۹۰ دقیقه‌ای شما تعجب‌برانگیز بود
چند روزی از تمرینات گروهی دور بودم و می‌دانستم در ارنج قرار نمی‌گیرم. مهم این بود که بالاخره طلسم نبردن‌های تیم‌‌مان شکست.

البته پدیده از شرایط خوبش دور بود و نباید بازی‌های بعدی را ساده بدانید.
پدیده جزو تیم‌های تاکتیکی است اما مقابل انگیزه بالای گسترش فولاد نتوانست مقاومت کند. به نظر من در لیگ شانزدهم بازی آسان نداریم و باید همه بازی‌ها را جدی بگیریم.

معمولاً مربی‌ دست به ترکیب تیم برنده نمی‌زند و احتمالاً برای بازی بعدی گسترش فولاد باز هم در ارنج قرار نمی‌گیری.
اشکالی ندارد. من بازی نکنم و تیم برنده باشد برایم باارزش و مهم‌تر است تا اینکه بازی کنم و دوباره مساوی کنیم!

چه شد مربیان و بازیکنان تیم را به ناهار دعوت کردی؟
از پیروزی تیمم خوشحال بودم و دوست داشتم همه دور هم ناهار بخوریم. خوشبختانه شرایط تیمی گسترش فولاد حرفه‌ای و صمیمی است و همه در تلاشند بهترین نتیجه را بگیریم.

بازی ایران و کره ‌جنوبی را دیدی؟
مگر می‌شود پیگیر بازی تیم ملی نباشم. الحق بچه‌ها عالی بازی کردند و سرمربی تیم برنامه خوبی ریخته بود و ان‌شاءا... ۲، ۳ بازی آخر تیم ملی در این گروه تشریفاتی خواهد شد و این تیم توان این را دارد همه بازی‌هایش را با اقتدار ببرد.

سخت نیست از کی‌روش و تیمش تعریف کنی؟
کی‌روش قبل از جام جهانی بی‌معرفتی و مرا در اوج آمادگی از حضور در برزیل محروم کرد در حالی که در همه اردوها حضور داشتم و در صعود هم بالاخره نقشی حتی کم‌رنگ ایفا کردم و بعد از خط خوردن هم از او گلایه کردم وگرنه با هم پدرکشتگی نداریم. او بزرگ‌تر و تصمیم‌گیرنده بود. آن روزها هم گذشت و الان دارد به خوبی کارش را انجام می‌دهد و امیدوارم موفق و سربلند باشد چون موفق شدن او یعنی موفق شدن تیم ملی کشورم. ضمن اینکه مگر من ۱۵ سال قبل بازیکن تیم ملی بودم یا ۵ سال دیگر قرار است بازی کنم اما همیشه به عنوان یک ایرانی دوستدار موفقیت تیم کشورم هستم.

نظرات بینندگان