arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۹۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۵ - ۰۷ تير ۱۳۹۰

مقام ارشد سپاه :اسرائیل را از دامغان می‌زنیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اعلام اینکه برد موشک های ایران ۲۰۰۰ کیلومتر است، گفت: اهداف آمریکایی در منطقه و اسرائیل تحت سیطره موشک های ایران است.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، سردار امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه صبح امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص توان موشکی ایران اظهار داشت: مسافت برد موشکی ایران تا ۲ هزار کیلومتر است و این به معنای عدم توانایی برای افزایش برد موشک ها نیست بلکه بیش از این برد را برای ساخت موشک هایمان احتیاج نداریم.

وی با بیان اینکه فاصله اسرائیل با ایران بیش از هزار و ۲۰۰ کیلومتر است که می توان آن را از سمت دامغان و سمنان مورد اصابت موشک هایمان قرار دهیم، گفت: آمریکا نیز زحمت ما را کم کرده است زیرا پایگاههایش از ۱۲۰ کیلومتر تا ۷۰۰ کیلومتر در اطراف ایران وجود دارد و با همین موشک ها می توان همه اهداف آمریکایی در منطقه را مورد اصابت قرار داد.

حاجی زاده در ادامه در خصوص تهدید اروپا نیز گفت: همان طور که گفته ام برد موشک های ما ۲ هزار کیلومتر است ضمن اینکه بیشترین دشمن های فرامنطقه ای ما آمریکا و اسرائیل هستند و ما احساس تهدیدی از ناحیه کشورهای دیگر نمی کنیم بنابراین برد موشک هایمان را بر اساس اهداف آمریکایی در منطقه و اسرائیل طراحی کرده ایم .

نظرات بینندگان