arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۹۹۱
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۰۱ - ۰۸ تير ۱۳۹۰

تور تابستاني بارسا مشخص شد؛ 21852 کيلومتر پرواز و 18 ميليون يورو سود خالص

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

باشگاه بارسلونا براي کسب حداقل 18 ميليون يورو سود خالص و معاف از ماليات، تور تابستاني خود را در پروازي هوايي معادل 21852 کيلومتر در نظر گرفته است.
بر اين اساس سفر بارسلونا پس از تجربه دو ديدار رفت و برگشت برابر رئال مادريد در سوپرجام اسپانيا به مقصد کرواسي برابر هايدوک آغاز مي شود. سه روز بعد بارسلونا راهي مونيخ آلمان خواهد شد تا در جام چهارجانبه آئودي (بارسا، بايرن مونيخ، پورتو آلگره و ميلان) شرکت کند و سپس به مقصد واشنگتن آمريکا پرواز خواهد کرد.
اردوي آبي و اناري ها در خاک آمريکا به شهرهاي دالاس و ميامي نيز منتقل مي شود تا اين تيم برابر چيواس و گوادالاخارا هم قرار بگيرد. قرار است در خاک آمريکا فينال ليگ قهرمانان اروپا بار ديگر تکرار شود و بارسلونا در همين تور برابر منچستريونايتد هم قرار مي گيرد.
قسمتي از اين تور نيز در خاک ايتاليا است و جوزپه گوارديولا برخي بازيکنان را براي گذراندن دوره بدن سازي فوق تخصصي به ايتاليا خواهد فرستاد.
در اين اردوي تابستاني از محل درآمد بازي هاي در نظر گرفته شده، حاميان مالي بارسلونا و حاميان مالي شهرهاي مقصد، فروش لباس و محصولات ورزشي، حق پخش بازي ها و برگزاري چند اجلاس تخصصي باشگاه داري در آمريکا زير نظر کارشناسان باشگاه بارسلونا، حداقل 18 ميليون يورو سود خالص نصيب بارسلونا خواهد شد.

نظرات بینندگان