arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۱۳۵۳
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۵ - ۰۹ آبان ۱۳۹۵

ریبس شورای شهر تهران: خسارت سیاسی‌بازی‌ و پرده‌دری‌ها متوجه مردم است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ریبس شورای اسلامی شهر تهران گفت: پرداختن به این سیاسی بازی‌ها تنها موجب خسران خودمان می‌شود و اینکه از ابتدا تاکید داشتم بر عدم پرده‌دری که موجب ضرر خواهد شد منظورم نه ضرر مالی و تجاری بود بلکه خسرانی است که متوجه همه مردم خواهد شد.

به گزارش انتخاب، به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران مهدی چمران در سیصد و یکمین جلسه شورا با اشاره به اینکه راه موفقیت ما در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از خود گذشتگی و صادقانه کار کردن بود گفت: امروز سالروز به اسارت گرفته شدن شهید تندگویان است؛ شهدایی که هستی خود را برای ما فدا کردند، اما شهدا رفتند تا ما بمانیم که چه کنیم؟ بیاییم بر هم بتازیم و دنیای زشت بسازیم یا اینکه بر ادامه راه آنان، مکتب و اعتقادشان بکوشیم.

وی ادامه داد: ما در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس موفق شدیم چرا که همه صادقانه آمده بودند برای خدا جانشان را فدا کنند، شهید فهمیده با یک چنین تفکری خود را به زیر تانک انداخت و امام(ره) فرمودند رهبر ما این طفل سیزده ساله است. ما پیروز شدیم چرا که همه صادقانه رفتند و خون دادند تا نهال انقلاب بارور شود؛ این تجربه‌ای است که ما آن را گذرانده‌ایم و باید به این شیوه رفتار کنیم نه آنکه به سیاسی بازی‌ها بپردازیم، چرا که هر چه قدر هم سیاس باشید به اندازه معاویه و عمر و عاص و آمریکایی‌ها سیاس نخواهید بود.

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: چه شده است که این روحیه جهادی و صادقانه کار کردن از میان ما رفته؟ روحیه‌ای که اوایل دفاع مقدس رزمندگان از دریافت حقوق و عیدی امتناع می‌کردند و می‌گفتند ما فقط برای خدا و امام آمدیم تا بجنگیم نه برای حقوق.

چمران تصریح کرد: پرداختن به این سیاسی بازی‌ها تنها موجب خسران خودمان می‌شود و اینکه از ابتدا تاکید داشتم بر عدم پرده‌دری که موجب ضرر خواهد شد منظورم نه ضرر مالی و تجاری بود بلکه خسرانی است که متوجه همه مردم خواهد شد.

وی در ادامه افزود: امروز فرصت را باید غنیمت بشماریم و تفکر کنیم تا به بصریت برسیم، بصیرت نیاز جامعه امروز ما است تا شرایط را هر چه بهتر درک کنیم.

چمران در این جلسه همچنین به رخداد های تاریخی ایام هفته نیز اشاره کرد و وقایعی از جمله شهادت حسین فهمیده، روز پدافند غیر عامل، سالروز تبعید امام جواد(ع)، و نیز سالروز شهادت اولین شهید محراب شهید قاضی طباطبایی را یاد آور شد .

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان