arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۱۴۲۸
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۲۱ - ۰۹ آبان ۱۳۹۵

سلطانی: مسئولان باشگاه پرسپولیس كم لطفى مى كنند/ كاهش سهميه آسيا به دلیل كم كارى فدراسيون است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: ارادت خاصى به طاهرى دارم اما حضور نيافتن در اين مراسم نشان دهنده كم لطفى مسئولان اين باشگاه است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بهروز سلطانی در حاشيه مراسم گراميداشت بيست و ششمين سالگرد قهرمانى پرسپوليس در مسابقات جام باشگاه هاى آسيا  بیان کرد: با مسئولان باشگاه مشکلی نداریم و من حضوری ترکاشوند را دعوت کردم و از طاهری خواستم در این مراسم باشند اما متاسفانه در این جشن حاضر نشدند. ضمن إرادات به طاهرى همه از يك خانواده هستيم و مشكلى نداريم اما مسئولان پرسپوليس كم لطفى مي كنند.

وی افزود: حرف و سخن و گلایه بسیار است اما هدف من این است که ارتباط بین پیشکسوتان پرسپولیس را با باشگاه بیشتر کنم به طوری که حداقل در هر بازی تیم ۲۰ صندلی را برای حضور آنها در نظر گرفته شود. پيشكسوتان، سرمايه باشگاه هستند و ما قصد داريم آنها را به هم نزديك كنيم.

سلطانی در خصوص سهمیه های باشگاه ایران در جام قهرمانی آسیا عنوان کرد: فدراسیون فوتبال کوتاهی زیادی کرده است و مشکلات و مسائلی برای فوتبال ایجاد شده که نتوانستیم سهمیه لازم را کسب کنیم.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان درباره حضور بازیکنان خارجی در تیم خاطر نشان کرد: من به حضور بازیکن خارجی اعتقادی ندارم و اولویت با بازیکنان داخلی است چرا که اعتقاد و همدلی در فوتبالیست های داخلی بیشتر است و باعث موفقیت تیم می شود.
برچسب ها: باشگاه ، آسیا ، جام
نظرات بینندگان