arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۱۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۲۰ - ۱۰ آبان ۱۳۹۵

ارتش سوریه: 84 شهروند حلبی در سه روز گذشته کشته شدند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه اعلام کرد: 84 شهروند حلبی در سه روز گذشته در حمله خمپاره ای و موشکی تروریست ها به این شهر کشته شدند.

فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه روز دوشنبه در بیانیه ای با اعلام این مطلب افزود: تروریست ها در این سه روز بیش از یکصد گلوله خمپاره، 50 موشک گراد و 20 موشک ساخته شده از کپسول گاز را نیز به مناطق مسکونی شهر حلب شلیک کردند.

این بیانیه اضافه کرد: گروه تروریستی النصره و دیگر تروریست های هم پیمان آن، با سوءاستفاده از آتش بس اعلامی سوریه و روسیه به حمله های خود به شهر حلب شدت داده و مدارس، محل های خرید و محله های مسکونی این شهر را موشکباران می کنند.

در بیانیه فرماندهی کل ارتش سوریه آمده است که بیشترین شدت حملات تروریست ها در روز یکشنبه مربوط به پروژه هزار و 70 واحدی و محله الحمدانیه حلب بود که بر اثر شلیک سلاح های حاوی گاز کلر 48 شهروند مصدوم شدند.

فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه تاکید کرد که این اقدام های تروریستی علیه مناطق مسکونی حلب نمی تواند ارتس را از انجام وظایف خود در حمایت و حفاظت از شهروندان و ادامه مبارزه با گروه های تروریستی بازدارد.

ده ها گروه تروریستی از صبح پنجشنبه عملیاتی را به منظور شکستن محاصره محله های شرقی حلب و تسلط بر این شهر آغاز کردند، ولی ارتش سوریه و نیروهای مقاومت اسلامی تاکنون این حمله ها را دفع کرده اند.

منبع: ایرنا
برچسب ها: کپسول ، النصره ، حلب ، ارتش
نظرات بینندگان