arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۱۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۰ - ۱۲ آبان ۱۳۹۵

نماینده ولی فقیه در سپاه: اعتدال به معنای مقابله با دشمنان و کفار است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران : انقلابی زدایی یکی از مهمترین پیامدهای پدیده نفوذ است که دشمن سال های طولانی روی آن سرمایه گذاری کرده است.

به گزارش انتخاب، حجت الاسلام و المسلمین سعیدی در همایش جریان نفوذ و جریان سلطه که در دانشگاه امام حسین (ع) در حال برگزاری است افزود: دشمن تلاش کرده با انقلابی زدایی به برخی بقبولاند که دیگر ادامه انقلاب و انقلابی گری کار بی انقلابی زدایی یکی از مهمترین پیامدهای نفوذفایده ای است و فقط مختص همان 10 سال اول انقلاب بود و به همین علت است که از زبان برخی می شنویم که حتی مفهوم انقلابی گری و انقلابیون را افرادی افراطی و تندرو معرفی می کنند. 

وی با بیان اینکه مطالعه دقیق به ویژه تاریخ اسلام نشان می دهد که برخی از منافقان و کفار به پیامبر (ص) ، امام علی (ع) و فرزندانشان (ع) چگونه تندرو و افراطی می خواندند گفت: در دوره کنونی هم در عصر حاضر هم کسانی که مشی امام و مقام معظم رهبری را مغایر با سیاست های استکبار و همچنین منافع نامشروع خود می دانستند مدام در گوشه و کنار اینگونه القاء می کنند که دوره انقلابی بودن به سر آمده است. 

سعیدی تأکید کرد: اینگونه رفتارها خود نشان دهنده تأثیر گسترده جریان انقلابی و مفهوم انقلابی گری در داخل و خارج از کشور است به گونه ای تأسی امت مسلمان از رهبر و ولی خود چگونه ملت ایران را یک قهرمان در دنیا ساخته است.

وی در ادامه با بیان اینکه برخی مفاهیمی همچون اعتدال و اصلاح طلبی را هم منحرف می کنند گفت: آنان اصلاح طلبی را در مقابل مبانی تفسیر می کنند و اعتدال را نیز به معنای پرهیز از انقلابی گری در داخل و البته با عنوان تعامل درصدد سازش با غرب هستند. 

سعیدی با اشاره به 2 موضوع انقلابی گری و انقلابی زدایی و رابطه آن با انقلاب افزود: نفوذ، صدها مرحله می تواند داشته باشد یکی از تبعات پدیده نفوذ، انقلابی زدایی از انقلاب است و دشمن روی ان بسیار کار می کند.
وی گفت: ‎انقلابی زدایی از مفاهیم، مقدسات، شخصیت ها و نهادها 4 مولفه دشمن در موضوع نفوذ است.

نظرات بینندگان