arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۲۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۲ - ۱۳ آبان ۱۳۹۵

رضاییان: چه کسی گفته صعود ما به جام جهانی قطعی است؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدافع هافبک تیم ملی ایران می‌گوید صعود این تیم به جام جهانی روسیه هنوز قطعی نشده است.

رامین رضاییان مدافع – هافبک تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین صبح پنجشنبه این تیم گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و امیدواریم با شکست سوریه همچنان در صدر جدول باقی بمانیم. از مردم و رسانه‌ها می‌خواهم تا همچنان ما را حمایت کنند. ما تیم خوبی هستیم و می‌توانیم با کمک یکدیگر به موفقیت برسیم.

وی در پاسخ به پرسشی درباره بازی تدارکاتی تیم ملی برابر گینه‌نو بیان کرد: مهم  این است که یک بازی دوستانه داشته باشیم. طبیعی است که تیم‌ها از قبل برنامه‌ریزی خود را دارند و وقت‌های خود را پر می‌کنند. هدف ما این است که تیم ملی به شرایط آرمانی برسد. بازیکنان تلاش می‌کنند تا به جام جهانی برویم و این دیدار هم برای هماهنگی بیشتری میان بازیکنان تدارک دیده شده است.

رضاییان در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به این بحث که صعود تیم ملی به جام جهانی عملاً قطعی شده چیست، اظهار کرد: چه کسی گفته ما از قبل صعود کرده‌ایم. کمی غرور می‌تواند ما را دچار مشکل کند. البته با این کادر فنی هیچ وقت غرور به سراغ ما نمی‌آید. ما نباید سوریه را دست کم بگیریم. ان‌شاءالله که بتوانیم این تیم را شکست دهیم.

مدافع هافبک تیم ملی در پایان و در پاسخ به این سوال که امکانات تیم ملی را چطور ارزیابی می‌کند گفت:نمی‌توانم به این سوال جواب دهم. من یک بازیکن هستم و سرباز تیم ملی کشورم محسوب می‌شوم. امکانات هم نباشد باید با این روند ادامه دهیم. خیلی از تیم‌ها آرزو دارند تیمی مثل ما که منظم است را داشته باشند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان