arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۲۵۳۹
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۲ - ۱۶ آبان ۱۳۹۵

چقدر حاضری واسه رویاهات بجنگی؟

این کمپین فرصتی است برای برنده بودن. برای این‌که کشف کنیم در زندگی چه می‌خواهیم و در مسیر رسیدن به آن قدم برداریم؛ همچنین در صورت انتخاب شدن ویدیوی‌مان، از حمایت مالی و معنوی لوازم خانگی کن هم بهره‌مند شویم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
هنوز هم طعم شیرین افتخارآفرینی کیمیا علیزاده، دختر قهرمان ایران همراه‌مان هست. مدال او برای ما رنگ و بویی دیگر داشت چون کیمیا اولین بانوی ایرانی بود که در المپیک مدال می‌گرفت. همۀ ما در دل می‌دانستیم که کیمیا برای به دست آوردن این مدال موانع و مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته و با موفقیتی که کسب کرده، می‌تواند برای همۀ زنان و دختران ایرانی انگیزه‌بخش باشد. البته این چیزی بود که خود کیمیا هم باور داشت، برای همین در اولین مصاحبه‌اش بعد از کسب مدال گفت: «من به همۀ دختران ایرانی تبریک می‌گویم.»

بعد از بازگشت به ایران و پایان هیجان و اخبار المپیک، کیمیا علیزاده ویدیویی را در اکانت اینستاگرامش منتشر کرد که در آن تعریف می‌کند چطور با وجود مصدومیت، خستگی و کلی موانع کوچک و بزرگ دیگر توانست به مدال المپیک برسد: «همیشه توی ذهنم این رو تمرین می‌کردم که من میتونم. حتی با شرایط سخت من میتونم.» و از مردم به ویژه هم‌نسلانش می‌خواهد تا پیام «من می‌توانم» را باور کنند. خواسته‌های خود را شرح بدهند و با هشتگ Ican1395 به اشتراک بگذارند.

کیمیا ماجرای کمپین من می‌توانم و اینکه چطور به آن پیوسته را در همین ویدیو توضیح می‌دهد. داستان از جشن تقدیر باشکوهی که باشگاه لوازم خانگی کن برایش ترتیب داده بود آغاز شد. او که از قبل از المپیک عضو این باشگاه است، برای حاضرین در جشن تعریف کرد که چطور با باور «من می‌توانم» توانسته بر مصدومیت شدید خود غلبه کند و در المپیک مدال بگیرد. در همان مراسم، مدیرعامل لوازم خانگی کن به کیمیا می‌گوید که این پیام را همۀ جوان‌های ایران باید بشنوند، چون آن‌ها هم می‌توانند.

 اینکه بدانیم هدف‌مان چیست و چه چیزی از آینده می‌خواهیم و بتوانیم مثل کیمیا آن را به روشنی تصویر کنیم روشی جالب و البته جواب‌ پس داده برای موفقیت و رسیدن به خواسته‌هاست. روشی که برگزارکنندگان این کمپین برای انگیزه دادن به جوان‌ها در پیش گرفته‌اند و حتی وعده داده‌اند که قرار است از خواسته‌های کسانی که در این کمپین شرکت می‌کنند، حمایت مادی و معنوی کنند. برای شرکت در این کمپین و تلاش برای دریافت این حمایت بزرگ، باید خواسته‌مان در زندگی را کشف کنیم و آن را جلوی دوربین موبایل‌مان توضیح دهیم. اگر قرار است روزی برسد که خندۀ از ته دلی بر لبانمان بنشیند، باعث شود دور افتخار بزنیم، توسط جمعیتی تشویق شویم، نفس عمیقی از سر رضایت و آرامش بکشیم؛ آن لحظه را از همین حالا تصور کنیم. دوربین جلویی موبایل یا تبلت‌مان را روشن کنیم، روبروی آن بایستیم و در مورد خواسته‌مان صحبت کنیم. بعد این ویدیو را با هشتگ ican1395 در اینستاگرام منتشر کنیم یا به ادمین کانال ican1395 در تلگرام بفرستیم. تمام اخبار و اطلاعات و راهنمایی‌های کمپین هم در سایت کمپین به آدرس ican1395.ir موجود است.

این کمپین فرصتی است برای برنده بودن. برای این‌که کشف کنیم در زندگی چه می‌خواهیم و در مسیر رسیدن به آن قدم برداریم؛ همچنین در صورت انتخاب شدن ویدیوی‌مان، از حمایت مالی و معنوی لوازم خانگی کن هم بهره‌مند شویم.

نظرات بینندگان