arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۲۵۷۲
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۵ - ۱۵ آبان ۱۳۹۵

پلیس: برخورد با بدحجابی در خودروها تعطیل نشده

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که برخورد ماموران راهور با مواردی چون بدحجابی و کشف حجاب در خودروهای سواری به قوت خود ادامه داشته و تعطیل نشده است.

به گزارش انتخاب، سردار سید تیمور حسینی   درباره برنامه‌ها و اقدامات انجام شده از سوی پلیس راهور پایتخت اظهارکرد: ما مخالف اجرای طرح‌های مقطعی و هیجانی در حوزه پلیس راهور و ترافیک هستیم و معتقدم که اجرای چنین طرح‌هایی بازدارندگی کافی را نداشته و مدتی بعد تاثیر خود را نیز از دست می‌دهد، به همین دلیل همواره تلاش کرده‌ایم که طوری عمل کنیم که برنامه‌های ما آهسته و پیوسته اجرا شود.

وی افزود: البته در مواقعی اجرای طرح‌هایی مانند کاهش پیش می‌آید که لازم است توجه بیشتری به اجرای آن شود، اما از نظر ما این هم یک طرح همیشگی است و در کنار دیگر طرح‌های پلیس باید اجرایی شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با بیان اینکه طرح‌های پلیس همواره اجرا شده و ادامه دارد، درباره طرح برخورد با بدحجابی و کشف حجاب در خودروهای سواری نیز گفت: این طرح نیز به قوت خود باقی است و ماموران پلیس راهور با مواردی چون بدحجابی، کشف حجاب، مزاحمت برای نوامیس، دور دور، سگ گردانی، آلودگی صوتی و ... برخورد می‌کنند.

حسینی افزود: ماموران راهور این خودروها را متوقف کرده و به پلیس امنیت معرفی می‌کنند و این پلیس نسبت به برخورد قانونی با متخلفان اقدام خواهد کرد.

وی درباره برگه‌ای که به خودروی افراد بدحجاب داده شده و از آنان خواسته می‌شود که در تاریخی مقرر خود را به مقر پلیس معرفی کنند نیز گفت: ماموران راهور اطلاعات خودرو را به پلیس امنیت می‌دهند و همانطور که گفتم در آنجا با این خودروها برخورد خواهد شد و فکر می‌کنم اگر فردی در موعد مقرر به این مراکز مراجعه نکند، اطلاعات مربوطه روی سوابق خودرو و پلاک ثبت شود.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان