arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۶۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۵ - ۰۱ آذر ۱۳۹۵

نگاه حدادعادل به نامزدی «قالیباف» و بازنشستگی سیاسی

حدادعادل می‌گوید اصول‌گرایان اگر به وحدت نرسند شکست‌شان در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده قطعی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نگاه حدادعادل به نامزدی «قالیباف» و بازنشستگی سیاسی

غلامعلی حدادعادل چهره سیاسی اصول‌گرا و رییس مجلس هفتم در حاشیه نمایشگاه مطبوعات به چند سوال کوتاه خبرنگار درباره وضعیت وحدت در جریان اصول‌گرا، کاندیداتوری قالیباف و ....پاسخ داد.

در ادامه گپ و گفت کوتاه ما با حداد عادل آمده است؛ 

به عنوان یک چهره سیاسی، به نظر شما موقع بازنشستگی چهره های سیاسی چه زمانی است؟ بعد از یک دوره طولانی فعالیت سیاسی یا بعد از یک دوره ناکامی یا خداحافظی در اوج و ...
حالا شما چه نگرانی دارید از اینکه یک کسی در هر سن و سالی تا هر وقتی می تواند خدمت خود را کند؟ آن کسی که شما دنبال بازنشستگی اش هستید، جایی بر جوانی تنگ کرده است؟ نگران نباشید.

شما خودتان تا چه زمانی قصد حضور در عرصه های سیاست را دارید؟

ما وظیفه ای نسبت به انقلاب داریم که سن و سال نمی شناسد. مگر امام خمینی سن و سال داشت که یک روز بگوید من از امروز رهبری را کنار گذاشتم؟ این یک وظیفه است و ما با خدای خود عهد کردیم از اول جوانی تا آخر عمر انشالله در این صراط باشیم.

آقای حداد! این روزها بحث وحدت اصولگرایان دوباره داغ شده است، خود شما هم چندین بار نسبت به عواقب تفرقه و تشتت هشدار داده اید، برخی از دوستان اصولگرای شما مدل وحدت در عین کثرت را مطرح کرده اند که می تواند به این تفرقه بینجامد، نظر شما درباره این مدل انتخاباتی چیست؟ 

بالاخره هر جریان سیاسی بخواهد در انتخابات پیروز شود، شرط اول داشتن وحدت است، و الا تفرقه، شکست را قطعی می کند. یعنی وحدت، اگر شرط کافی نباشد، شرط لازم است. انشالله اصولگرایان هم به این جمع بندی رسیده باشند که به وحدت برسند.

*اين روزها بحث كانديداتوري آقاي قاليباف دوباره داغ شده است با توجه به اين كه شما هم زماني با ايشان در يك ائتلاف قرار داشتيد، فكر ميكنيد شانسي براي راي آوردن دارند؟

خود ایشان مگر گفته می خواهم در انتخابات حضور پیدا کنم که من به او بگویم حضور پیدا کند یا نکند؟

شما وضعیتشان را چطور می بینید؟ به نظر شما شانسی برای رای آوردن دارند؟
من چیزی از ایشان نشنیده ام.
نظرات بینندگان