arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۸۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۰ - ۱۳ آذر ۱۳۹۵

چگونه بلیط اتوبوس مورد نظرمان را پیدا کنیم و بخریم؟

جایزه! حتی برای آنهایی که از سامنه سفر 724 خرید نمی کنند. کافیست به کانال تلگرام سفر 724 (@safar724) بپیوندید. مسابقه، قرعه کشی و جوایز ویژه‌ای در ایام مختلف سال برای خریداران بلیط اتوبوس در نظر گرفته شده و همچنین اعضای کانال تلگرام (@safar724) سفر 724 این شانس را دارند که در قرعه کشی ماهانه ویژه عضوهای تلگرام شرکت کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خرید بلیط اتوبوس کاری نیست که دردسر زیادی داشته و یا پیچیده باشد. ما معمولا به یک شرکت مسافربری می رویم، اطلاعات مورد نیاز را می گوییم و بلیط خود را تهیه می کنیم

مثلا مستقیما به پایانه مسافربری شهر خودمان رفته ایم و برای یکی دو ساعت بعد دنبال اتوبوس مناسبی هستیم. به یکی از شرکت های مسافربری،  سر می زنیم. برای یکی دو ساعت بعد بلیط ندارد. چون ناچار به خرید هستیم، سراغ شرکت مسافربری دیگری می رویم. صف کمی طولانی است، ولی منتظر می مانیم. برای 1 ساعت بعد سرویس خالی دارند! خوشحال می شویم. یک صندلی خالی و آن هم در آخرین ردیف اتوبوس! و سری می زنیم به شرکت های بعدی تا بتوانیم سرویسی را پیدا کنیم که حداقل امکانات برابر با هزینه دریافتی را به ما ارائه بدهد.

با وجود همه اینها، تا کنون با همین روش قدیمی کار را پیش برده ایم.

با توجه به افزایش فروشگاه¬های اینترنتی در کشور، عجیب نیست که بشنویم می¬شود با یک جستجوی ساده، بلیط اتوبوس مورد نظرمان را پیدا کنیم و بخریم.

سامانه سفر 724 یکی از جامع ترین وب سایت هایی است که امکان جستجو در میان شرکت های مسافربری، مشاهده قیمت هر سرویس و خرید کاملا آنلاین را در کنار هم برای مسافران به وجود آورده است.
 
شما چطور بلیط اتوبوس می خرید؟ 
با توجه به اینکه راههای دیگری هم برای خرید آنلاین بلیط اتوبوس وجود دارد، ممکن است بپرسید تفاوت سفر 724 با دیگر وب سایت‌های فروش بلیط چیست و چه چیزی باعث خاص شدن آن می شود؟ در ادامه ما به شما دلیل این انتخاب را خواهیم گفت، ولی اگر خودتان سری به اینترنت و سایت‌های مشابه بزنید، با ما هم نظر خواهید شد.

اولین تفاوت عمده ای که به چشم می‌آید آسان بودن مراحل خرید است. حتی اگر بار اولتان باشد که از سایت خرید می¬کنید، نیازی به مطالعه راهنما ندارید، گیج و سردرگم نمی شوید، به آسانی و با چند کلیک ساده، بلیط اتوبوس خود را بدون نیاز به چاپ، دریافت می کنید! تعجب نکنید، سفر 724 به عنوان اولین و قدیمی ترین سامانه خرید و رزرو اینترنتی بلیط اتوبوس، با فراهم نمودن تیم فنی و با تجربه و با توجه به تغییرات گسترده سلیقه مشتریان، بستری را فراهم نموده که مشتریان خود را از هر بار خرید و مراجعه به سایت راضی و خشنود نگه دارد.

طی 4 مرحله بسیار ساده، در کم تر از 10 دقیقه بلیط اتوبوس در دستان شماست!
 
شما چطور بلیط اتوبوس می خرید؟ 
 
سایتهای مشابه محدودیت دیگری نیز دارند، تنوع چندانی در ارائه شرکتهای مسافربری و در نتیجه سرویسهای دلخواه شما را ندارند، ولی سفر 724 با اکثر شرکت¬های مسافربری کشور همکاری دارد، سرویسهایی مربوط به پایانه های شهرها (ترمینال غرب، ترمینال جنوب، پایانه بیهقی، پایانه تبریز، پایانه اصفهان، پایانه مشهد و ...) و حتی شهرهای کشورهای همسایه (استانبول، آنکارا، ترابزون، ارمنستان، تفلیس، باتومی، باکو، سلمانیه و ...) اتوبوسهای مختلف (مان، مرسدس بنز، ولوو، اسکانیا، داف و...) پیش روی شما قرار میگیرد تا ضمن مقایسه گزینه‌ها با یکدیگر، بهترین، ارزان ترین و مناسب¬ترین سرویس را انتخاب کنید. در سفر 724 نه تنها نوع صندلی (معمولی، وی‌آی‌پی، تخت‌شو و...) به وضوح مشخص شده، بلکه به آسانی می‌توانید جای دلخواه‌تان را انتخاب کنید. در واقع با این قابلیت نیازی نیست که با مهمان‌دار سر انتخاب صندلی چانه بزنید! اکنون با طی مراحل ساده، بلیط خود را تهیه کرده‌اید. حتی نیازی به چاپ بلیط ندارید، فقط کافی است برای سوار شدن به اتوبوس شماره‌ی پیامک‌شده را همراه خودتان داشته باشید.
 
شما چطور بلیط اتوبوس می خرید؟ 
 
جایزه! حتی برای آنهایی که از سامنه سفر 724 خرید نمی کنند. کافیست به کانال تلگرام سفر 724 (@safar724) بپیوندید. مسابقه، قرعه کشی و جوایز ویژه‌ای در ایام مختلف سال برای خریداران بلیط اتوبوس در نظر گرفته شده و همچنین اعضای کانال تلگرام (@safar724) سفر 724 این شانس را دارند که در قرعه کشی ماهانه ویژه عضوهای تلگرام شرکت کنند و برنده جوایز ویژه که از طرف اسپانسرهای سفر 724، شرکت های مسافربری و یا خود سفر724داده می‌شود، باشند.
 
شما چطور بلیط اتوبوس می خرید؟ 
 
فرصت شرکت در قرعه کشی مخصوص اعضای تلگرام را از دست ندهید  با یک عضویت ساده هر ماه شانس برنده شدن جایزه داشته باشید!

اگر قصد سفربا اتوبوس را دارید، همین الان با گوشی، تبلت و یا لپ تاپ سفر 724 را جستجو کنید وخرید آسان بلیط اتوبوس را تجربه کنید!

www.safar724.com

نظرات بینندگان