arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۹۰۱۹
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۴ - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

«پدرسگ‌ها» دیدنی می‌شوند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بزرگمهر حسین‌پور نمایشگاهی را با عنوان «پدرسگ‌ها» برگزار می‌کند.

به گزارش انتخاب؛ به نقل از روابط عمومی این برنامه، بزرگمهر حسین‌پور - نقاش و کاریکاتوریست - همزمان با تولد 40 سالگی‌اش، طی نمایشگاهی با عنوان «پدرسگ‌ها» برخی از آثارش را برای نخستین‌بار نمایش می‌دهد.

حسین‌پور که در مجموعه کارهای او، کمیک‌استریپ‌های «ساندویچ»، «من گوساله‌ام»، «قر و قمبیل»، کتاب «شهر هرت» و ... به چشم می‌خورد، ١٩ آذرماه در گالری راه ابریشم مجموعه «پدرسگ‌ها» را برای اولین‌بار رونمایی می‌کند.

این مجموعه شامل ١٤ تابلو در قطعات مختلف است که با رنگ روغن، اکریلیک و پاستل روی بوم نقاشی شده‌اند. این نمایشگاه تا پایان آذر در گالری راه ابریشم واقع در فرمانیه غربی، بین آبکوه و آقایی، پلاک ١٠٣، واحد ٢ برپاست و افتتاحیه آن از ساعت ١٦ تا ٢٠ برگزار می‌شود.

حسین‌پور در سال ۱۳۵۵ به دنیا آمد. او رشته نقاشی را در دانشگاه آزاد تهران به پایان رساند. از سال ۱۳۶۹ به‌عنوان کارتونیست و کاریکاتوریست در نشریات گوناگون کشور مانند گل آقا، کیهان کاریکاتور، روزنامه زن، سروش نوجوان، رشد نوجوان، روزنامه نوروز، روزنامه آفتابگردان، روزنامه اقبال و ... کار کرده است. او چند سال سردبیری هفته‌نامه چلچرغ را برعهده داشت.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان