arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۲۴۵۳
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۰۸ - ۰۵ دی ۱۳۹۵

8 بازیگر سینما و تلویزیون عضو بیمه ایران شدند

اخیرا حنجره هنرمند گرانقدرمان آقای سالار عقیلی از سوی بیمه ایران، بیمه شد و هم اکنون نیز در ادامه این حمایت ها بیمه نامه زندگی (مان) برای تعدادی از هنرمندان عزیز صادر و امروز به آنان تقدیم شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  با هدف توسعه فرهنگ بیمه درحوزه فعالیت های هنری، درمراسمی با حضور 8 تن از هنرمندان و ستارگان محبوب سینما، تئاتر و تلویزیون کشور، بیمه نامه زندگی «مان» بیمه ایران به ایشان اهدا شد .

  رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران در سخنانی کوتاه در این جلسه صمیمی ، با تاکید بر اهمیت بیمه های عمر و پس انداز به ویژه در کشورهایی که جمعیت سالمندان آنها رو به افزایش است، اضافه کرد : ضریب نفوذ بیمه های عمر و زندگی در کشور ما برخلاف کشورهای توسعه یافته پایین است . اما بر اساس تکالیف وزارت امور اقتصادی و دارایی مبنی بر گسترش بیمه های عمر و زندگی در جامعه، شرکت سهامی بیمه ایران بهره گیری از ظرفیت های هنرمندان به منظور توسعه فرهنگ بیمه های زندگی در جامعه را آغاز کرده است.

 به گزارش روابط عمومی بیمه ایران ، آقای پورکیانی افزود: اخیرا حنجره هنرمند گرانقدرمان آقای سالار عقیلی از سوی بیمه ایران، بیمه شد و هم اکنون نیز در ادامه این حمایت ها بیمه نامه زندگی (مان) برای تعدادی از هنرمندان عزیز صادر و امروز به آنان تقدیم شد.

  در پایان این مراسم، بیمه نامه زندگی «مان» بیمه ایران برای بازیگران و هنرمندان ارزشمند کشور امیر جعفری، ریما رامین فر ، میر طاهر مظلومی ، شاهرخ استخری ، هومن حاجی عبداللهی ، سیدهادی کاظمی، حسین سلیمانی و محمود محکمی که در این جلسه حضور داشتند صادر و به ایشان تقدیم شد.

    گفتنی است ، چندی پیش نیز در مراسمی به مناسبت هفته وحدت و خجسته میلاد پیامبر اعظم(ص)، بازیگران نامدار کشور، کامبیز دیرباز ، مهدی پاکدل ، حمیدرضا آذرنگ و ارسلان قاسمی با دریافت بیمه نامه زندگی «مان» به خانواده بزرگ بیمه ایران پیوستند . بیمه ایران در راستای مسئولیت اجتماعی خود حمایت از نخبگان جامعه را در دستور کار قرار داده است.
نظرات بینندگان