arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۳۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۲۳ - ۰۷ دی ۱۳۹۵

وضعیت جوی در تهران موجب تاخیر پروازها از فرودگاه مشهد شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شش پرواز مسیر مشهد - تهران به دلیل شرایط جوی نامناسب و کاهش دید پروازی در فرودگاه مهرآباد امروز از فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با تاخیر طولانی مواجه شد.

به گزارش انتخاب، مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد عصر سه شنبه گفت: این پروازها به دلیل عدم امکان پرواز و یا عدم ورود هواپیمای مربوطه از تهران انجام نشده اند.

حسن جعفری افزود: مجموع تاخیر این پروازها هزار و 856 دقیقه و به عبارتی بیش از 30 ساعت می شود.

وی ادامه داد: از جمله آنها پرواز شرکت هواپیمایی کاسپین به شماره 025 است که بر اساس برنامه ریزی قرار بود ساعت 11:25 دقیقه امروز انجام شود اما با 255 دقیقه تاخیر از مشهد به مقصد تهران برخاست.

مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد پرواز دیگر را مربوط به شرکت ایرتور به شماره 8073 اعلام کرد که باید ساعت 12:10 دقیقه انجام می شد اما به دلیل شرایط جوی در تهران با 218 دقیقه انجام شد.

وی گفت: پرواز شرکت هواپیمایی زاگرس به شماره 4030 ساعت 13:30 دقیقه نیز انجام نشد و با 180 دقیقه تاخیر از باند مشهد بلند شد.

جعفری افزود: پرواز مشهد - تهران شرکت ایرتور به شماره 261 نیز که قرار بود ساعت 12:50 دقیقه انجام شود تاخیر 275 دقیقه ای داشت.

وی ادامه داد: پرواز 8075 شرکت ایرتور ساعت 15 هم انجام نشد و تاکنون بیش از 250 دقیقه تاخیر داشته و بر اساس اعلام شرکت به زودی مشهد را ترک می کند.

مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: پرواز شرکت هواپیمایی معراج هم که قرار بود ساعت 17:30 دقیقه انجام شود تاکنون به دلیل عدم ورود هواپیما به مشهد تاخیر دارد.

وی افزود: از ساعت 15 امروز دید پروازی در فرودگاه مهر آباد بهبود یافت و پروازها در حال انجام است ضمن آنکه فرودگاه مشهد مشکلی برای انجام پروازها نداشته است.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان