arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۴۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۷ - ۲۲ تير ۱۳۹۰

معاون احمدی نژاد: بازداشت دولتی ها با ما هماهنگ نشده است!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون حقوقی رییس‌جمهور درباره بازداشت برخی افراد منتسب به دولت گفت: معمولا اخطارها، احضاریه‌ها و احكام جلب با واحد حراست یا واحد حقوقی دستگاه‌ها هماهنگ می‌شود ولی ما در این موارد نامه ای دریافت نكرده‌ایم.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، فاطمه بداغی امروز در حاشیه‌ جلسه‌ هیات دولت در پاسخ به سوالی در مورد بازداشت برخی از افراد منتسب به دولت از جمله رئیس سابق موزه ملی، تصریح كرد: معمولا اخطارها، احضاریه‌ها و احكام جلب با واحد حراست یا واحد حقوقی دستگاه‌ها هماهنگ می‌شود ولی ما در این موارد هیچ نوع اخطاریه، احضاریه، ابلاغیه و برگ جلبی از كسی دریافت نكرده‌ایم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینكه «گفته می‌شود آقای بقایی از آقای نكونام به كمیسیون اصل 90 شكایت كرده است»، خاطرنشان كرد: از خودشان بپرسید. من اطلاعی در این مورد ندارم.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینكه «گفته می‌شود آقایان بقایی و مشایی در كمیسیون اصل 90 پرونده دارند»، گفت: در مورد اشخاص به ما اطلاعی نداده‌اند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
0
2
خانم حقوقدان !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! آن موضوع در پرونده هاي حقوقي صادق است نه پرونده هاي كيفري كه بيم فرار يا تباني متهم مي رود . من كارشناس حقوق قضائي اينها را مي دانم شما كه معاون حقوقي رئيس جمهور هستيد نمي دانيد ؟
نظرات بینندگان