arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۴۷۱
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۱ - ۲۲ تير ۱۳۹۰

روانبخش: مصباح یزدی در انتخابات از هر کس حمایت کنند پیروز می شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
طی چند روز گذشته بار دیگر حملات شدیدی علیه برخی علما و مراکز حامی دولت، از سوی عده ای از روحانیون معلوم الحال آغاز گردیده است. برای بررسی این موضوع و اهداف پشت پرده آن خبرنگار بی باک گفتگوی مفصلی را با حجت الاسلام و المسلمین روانبخش، دبیر سیاسی هفته نامه پرتو و عضو هئیت علمی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) ترتیب داده است که بخشی از آنرا در ادامه تقدیم می کنیم:

به نظر شما هدف از حملات اخیر علیه حضرت علامه مصباح یزدی و موسسه آموزشی امام خمینی(ره) از جانب اشخاصی چون حجت الاسلام جعفریان و آقای حجتی کرمانی چیست؟

این بسیار واضح است که با توجه به نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی، باند هاشمی تحرکات خود را شروع کند. آنها خوب می دانند بزرگانی چون علامه مصباح بخاطر همان صفای باطنی که مقام معظم رهبری از آن تعبیر کردند دارای محبوبیت فراوانی در بین مردم هستند، لذا امثال حضرت علامه مصباح یزدی در انتخابات آتی از هر شخص و جریانی حمایت کنند آن پیروز خواهد شد زیرا برای همگان پر واضح شده است که علامه مصباح اهل معامله و دنیا نیست. اگر از کسی حمایت می کند صرفا برای انجام وظیفه است نه به امید اینکه مقام و منصب و مال و ثروتی برای خود و خانواده اش جمع کند از همین رو همان طور که در دوران اصلاحات در پی روشنگریهای ایشان، حملات جریاناتی که منافعشان را در خطر می دیدند،علیه وی شدت گرفت، اکنون هم شک نکنید که باند قدرت و ثروت با برنامه ریزی و حساب شده وارد عمل شده است امّا اینها هنوز نفهمیده اند که ملت ایران آنقدر بصیر و فهیم و انسان شناس هستند که هر کسی را که اصلاح طلبان و باند اقای هاشمی به او حمله کنند، در نزد مردم محبوبتر خواهد شد و آقای جعفریان و اقای حجتی کرمانی حال و روزشان برای همگان آشکار است تنها دارند گوشه ای از دستورات اقای هاشمی و سایر سران باندهای قدرت و ثروت را اجرا می کنند که البته جز افتضاح چیزی عائدشان نخواهد شد.

درباره ادعاهای آقای حجتی کرمانی پیرامون وضعیت نامطلوب اقتصادی کشور نظرتان چیست؟

بحث مشکلات اقتصادی که مطرح می شود که عمده آن بدنبال هدفمندی یارانه رخ داده است و آن مصوبه مجلس محترم است و اقای احمدی نژاد دارد صرفا قانون را اجرا می کند و کم کاریهای گذشتگان را جبران می کند. اگر دولت مصوبه مجلس را اجرا نکند؛ رئیس جمهور را قانون گریز خطاب می کنند؛ اگر اجرا کند می گویند چرا اجرا کرده است وضعیت اقتصادی کشور بحرانی شده است. به هر حال اجرای این قوانین معونه هایی دارد که آقای دولت احمدی نژاد سپر بلا شده است و همه کوتاهی ها و خیانت های دولتهای گذشته را این دولت دارد اصلاح می کند. اینکه اقای کرمانی گفته اند در این دولت پولی به مردم نرسیده است باید پرسید که در دولتهای گذشته چه پولی گیر مردم آمده است که در این دولت نیامده است؟! آقای حجتی کرمانی! شما تظاهرات مردم اسلام شهر در دولت آقای هاشمی را فراموش کرده اید که سرکوب صورت گرفت تا به زور سیاستهای تعدیل اقتصادی شان را جلو ببرند. سرکوب مردم کوی طلاب مشهد را فراموش کرده اید، سرکوب مردم قزوین را یادتان رفته است. آن اعتراضات مردم به سیاستهای تعدیل اقتصادی اقای هاشمی بود که یکی از مسئولین می گفت سفارش باتوم از خارج از کشور داده بودند که بتوانند این نوع اعتراضات مردمی را سرکوب کنند. بله این اقایان حافظه کوتاه مدتشان یاری شان نمی کند تا حقایق را ببینند. دولت دهم بیشترین خدمت را برای عموم مردم بویژه اقشار کم در آمد و مستضعف جامعه انجام داده است. اقای کرمانی جا دارد سری به مناطق فقیر نشین استان زادگاهش هم بزند که چه تعداد مسکن و عمران و ابادانی صورت گرفته است. در دوران اقای هاشمی کمتر کار اقتصادی مثبتی صورت گرفت آنهم نه با برنامه و مباحث کارشناسی بلکه با زور باتوم و سرکوب مردم. امّا اکنون واقعا دولت به داد محرومین و مستضعفینی که سالها له شده بودند، رسیده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
***
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
0
2
آره جون خودت
سیب زمینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
0
1
اون شیری که خوردی حلالت باشه.(هر جریانی که آقای مصباح حمایت کنه اون میاد سر کار) بقیه هم بفرمایید!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
0
1
نظر اولم رو كه پخش نكردين لاقل اينو پخش بفرمائين تا آقاي روانبخش ملاحظه فرمايند . جناب آقاي روانبخش فكر ميكنيد بر فرض محال يك انتخابات صحيح صورت بگيره و خود آقاي مصباح كانديد بشن راي ميارن يا نه؟؟
ناشناس
|
GERMANY
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
0
1
با این نفس گرم ایشان بفرمایید یک فوتی به این امریکای جنایتکار بکنند بلکه ار صفحه روزگار محو بشه!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
0
3
قابل توجه دوستان:
دوره قبل انتخابات مجلس تو قم آقای مصباح از همین آقای روانبخش حمایت کرد ولی ایشون راهی مجلس نشد!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
0
2
دروغگو دشمن خداست
عبدا...
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
0
0
حال اگر کسی خیر وصلاح کشور را بیان کند منافق وسرسپرده است.
مرغ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۴
0
1
اقا بهتر است طوری حرف بزنید که فردا روزی شرمنده مردم وملت نشوید.اندکی صبر سحر نزدیک است
نظرات بینندگان