arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۵۷۹
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۶ - ۲۴ تير ۱۳۹۰
قسمت هشتم/

جسورترین و شیرین ترین های هفته در "انتخاب"؛ معاون احمدی نژاد، تخم مرغ، علم الهدی، هلو، شریعتمداری، صداوسیما، یالثارات و ...

در یک اقدام خیلی بی تربیتی، صداوسیما اقدام به تمسخر طرح پیچیده و بی نظیر دکتر احمدی نژاد کرد.البته نظر ما همان نظر آقای علم الهدی است، باید تلویزیون رو فیلتر کنند تا دیگه از این کارا نکنن. خجالت هم خوب چیزیه! یکی نیست به آقای ضرغامی بگه کسی که طرح رو ارائه داده هم مهندسه هم دکتر، شما خیلی باحال باشی فقط مهندسی، پس برو طرح های خودتو مسخره کن!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : پایگاه خبری تحلیلی"انتخاب" Entekhab.IR در نظر دارد ، آخر هر هفته (جمعه) نگاه و اشاره ای به جسورانه ترین و شیرین ترین اظهارنظرها توسط افراد مختلف داخلی و خارجی، داشته باشد.

( هفتمین قسمت ستون "بامزه ترین و جسورترین های هفته" در "انتخاب")

( ششمین قسمت ستون "بامزه ترین و جسورترین های هفته" در "انتخاب")

( پنجمین قسمت ستون "بامزه ترین و جسورترین های هفته" در "انتخاب")


شیرین ترین ها:




1.فرمانده ناجا: رویكرد اصلی ما برخورد با نصابان ماهواره است/ اگر بگذریم از این سخن شیرین یکی از مقامات نیروی انتظامی که فرموده بودند " شهر از وجود دیش پاک شد"؛ از آنجایی که اقدامات مسئولین ما همواره دوره ای است، اقدامات خفن و گیج کننده ماموران ناجا برای تصاحب دیش های برخی آپارتمان ها فقط شامل گروهی از بدنشانس ترین های ملت شد! آن هم به خاطر اینکه اساساً استراتژی عوض شد و فاش شد که دیگه باید افتاد دنبال "نصابان ماهواره" با این اوصاف، حتماً چند ماه بعد باز هم باید منتظر تغییر استراتژی بود و حتماً استراتژی آینده، مقابل با وارد کنندگانش است، اوه اوه! بی خیال! همون نصابان رو بگیرید بهتره!



2.نیروی انتظامی: درخواست 70 درصدي مردم براي ادامه طرح امنيت اخلاقي/ ممنون از اینکه به خواسته 70 درصد از ما توجه کردید اما در این مورد خوب است چند سئوال از برادران محترم نیروی انتظامی بپرسیم:

1. این آمارها کجا گرفته می شه
2. شکل و شمایل این آمارگیری چگونه است؟
3. اینکه فرمودید "درخواست 70 درصدی مردم..." معناش این است که از 70 میلیون، 50 میلیون نفر از شما چنین درخواستی کردند، لطفاً توضیح دهید این آمارگیری دهشتناک، از چه طرقی حاصل شد؟
4. نظر 20 میلیون دیگر چه بود؟ اساساً گزینه های دیگر غیر از "موافقیم" چی بود؟

خوشحال خواهیم شد به این سئوالات جواب داده شود و البته ان شالله اینطوری نباشد که این آمارها هم مثل آمار برخی عزیزان، توی اتاق رییس و با حضور بچه ها دور هم، گرفته شده باشد!

راستی گفتم آمارهای اینجوری، یاد دکتر افتادم، ایشان اخیراً از دولت هم انتقاد کردند که "چرا آمارها را درست اعلام نمی کنید، رشد اقتصادی کشور 10 درصده نه 2 درصد"، الحمدلله، مملکت گل و بلبل!


http://www.gerdab.ir/files/fa/news/1389/12/19/11002_981.jpg
3.روانبخش: مصباح یزدی در انتخابات از هر کس حمایت کنند پیروز می شود/ حتماً همینطوره، توضیح زیادی در این مورد نداریم اما اگر غیر از این بود که الان آقای روانبخش رییس جمهور بودند، نه اینکه بعد از مدتها تلاش برای کسب کرسی های مجس شورای اسلامی، خبرگان ، شوراها و ...  هنوز وردست خود حاجی باشد!

http://www.daneshenaft.ir/Upload/Images/ali-abadi-10_51f27617.gif

4.علی آبادی: دکتر علی آبادی رییس اوپک، سرپرست وزارت نفت و رییس سابق سازمان تربیت بدنی و وزیر سابق، این روزها بهترین روزهایش را میگذراند، انقدر خفنه که هی بهش پیشنهاد می دن، هی پیشنهاد می دن! تازه ترین پست ایشان هم نائب رییسی شورای المپیک آسیاست که در تاریخ ورزش ایران بی سابقه است!

بابا جان ما بدید اسم این آقا رو بذارن توی گینس، فقط بی زحمت یه مترجم باهاش بفرستید ، آبرو داری کنیدها؟؟!


5.معاون حقوقی احمدی نژاد: بازداشت دولتی ها با ما هماهنگ نشده است!/ پس از شنیدن این سخنان، قوه قضاییه به خود آمد و در گفت و گوی مطبوعاتی اعلام کرد: چشم! سمعاً و طاعتآً، از این به بعد اعلام می کنیم!

http://www.donya-e-eqtesad.com/News/2176/08-02.jpg

چند روز بعد خبرنگار ما به محتوای "تماس تلفنی قوه قضاییه قبل از بازداشت یکی از دولتی ها" دسترسی پیدا کرد که در پی می آید:

قوه قضاییه: الو! آقای دولت! لطفاً در رو باز کنید، بچه ها پشت درن! در رو باز کنید اومدن آقای "م...." رو ببرن!

دولت: علیکم السلام! اجی مجی لاترجی جوجی گونجو، لیجونجو.... گوشی حضورتان، صدا بد میاد من برم تلفن بی سیم رو بردارم، صبر الان میام خدمتتون!

قوه قضاییه: چشم برادر! منتظر هستیم، فقط لطفاً سریعتر بچه ها دم در تشنه هستند!

در این لحظه  "دولت" طی یک حرکت متهورانه، یک تلفن دیگر رو برداشته به ..... تماس می گیرید: سلام حاجی! بالاخره اومدن! نوبت خودت شد! بیا یا این لباس زنونه ها رو سرت کن یا از اون در پشتی بزن برو بیرون...

"دولت" دوباره گوشی "قوه قضاییه" رو برمی داره و می گوید: عزیزجان! حاجی نیستش! من رفتم دفتر حاجی ، خودش نبود فقط معلم زبان انگلیسیش اونجا نشسته بود! فکر کنم رفته یه تیریپ هند پیش بابا مرتاض، میاد ان شالله. دو دقیقه زودتر تماس می گرفتید خدمتتون تقدیم می کردیم.

قوه قضاییه: ای بابا! کاش زودتر زنگ می زدیم حداقل بچه ها زابه راه نمی شدن، ممنون از لطفتون، فقط اومدن یک "تک" بندازید روی شماره ما!

دولت: چشم حتمآً سلام برسونید خدمت حاج آقا! "جینگوریتو ریبریتو دددد رابرتینو"!



6.حسنی: فردی به نام آقای حسنی که امام جمعه ارومیه نیز هستند و از سردمداران منتقدان در دوران اصلاحات بودند، در دوره جناب "دکتر" بیشتر سکوت اختیار کرده و کمتر سخنان جنجال برانگیز می زنند!. ایشان چند روز پیش این سکوت اعصاب خرد کن را شکستند و گفتند: احمدی‌نژاد آدم داش مشتی است، قهر نمی‌كند/مشایی و بقایی را نمی‌شناسم...

http://www.asromid.com/DesktopModules/DnnForge%20-%20NewsArticles/ImageHandler.ashx?Width=300&Height=300&HomeDirectory=%2Fportals%2Fasromid.com%2F&FileName=newspic%2Fpesar.jpg&PortalID=80&q=1

7.پیشنهاد احمدی نژاد؛ احیا دریاچه ارومیه با تغییر شیوه آبیاری: این پیشنهاد جدید دکتر در جوار همان آقای حسنی مطرح شد. اما از آنجایی که جناب دکتر، پسر بزرگشان نیز در دانشگاه درس خوانده اند و یک وقتی نیز گفتند که "با شیوه ابداعی آبیاری پسرش، حیاط خانه شان حسابی پربار شده و میوه های زیادی می دهد"، پیشنهاد می کنیم این پروژه به فرزند جناب دکتر (که دانشگاه درس خوانده اند) سپرده شود. ان شالله به زودی با دریارچه پر آب ارومیه مواجه خواهیم شد!

http://darichehnews.ir/thumbnail.php?file=16_3_1389_IMAGE634114338770317500_348436758.jpg&size=article_medium

8.وزیر كشور: سردار نجار گفت: ایران جزیره آرامش است، وضعیت حجاب عالی است....

توضیحی بر این سخن در مخیله، متصور نیستیم!

http://img.tebyan.net/big/1386/11/212225991082201335813201031881625215211525.jpg

9.تخم مرغ، پانصد تومان ارزان شد! وااااای! خدایا شکرت! چقدر مهرورزی! چقدر خدمت به بندگان خدا! ما چطوری تحمل کنیم این همه حالی که دولت به ما دادش.. پسر جان بپر ده کیلو تخم مرغ بخر، امشب بزنیم تو گوشش! فقط...فقط، روغن و نون سنگگ نخر! مثل اینکه قیمتش چند برابر شده! تخم مرغا رو همینطوری خام خام می خوریم حال می کنیم و دعا می کنیم به جون دولت مهرورز! راستی نوشابه هم نخر، جون خبر اومده که منتظر گران شدن "نوشابه" هم باشید!


10.اتفاق بی سابقه/ احمدی نژاد: از همه دولت‌هاي قبلي تشكر مي‌كنم اما... : بابا ایول دکتر! دمت گرم! ولی هیچ می دونی چی گفتی؟ اصلا چرا باید از دولت سید ممد و حاج اکبر و میر تشکر کنی؟ مگه چیکار کردن آخه اونا؟ چه کمکی به کشور کردن؟ همه کارا که آخه کار خودته... البته می دونم اعتماد به نفست زیاده که آخر حرفات گفتی "....اما ما چند برابر همه شون کار کردیم" قربون این اعتماد به نفس برم که انقدر خداست!

احمدی نژاد همچنین اخبار خوش دیگری هم داد: کاهش فاصله طبقاتی/ رشد مطلوب ثروت ملي/ ادعا نداریم/ ايرادات آنقدر كوچك است...

واسه همینه عاشقشم! با اینکه ادعا نداره انقدر خوب صحبت می کنه ببین اگه ادعا داشت چی می شد!

وقتی مسئله استیضاح را مطرح کردیم، وزیر کشور قول همکاری داد : نمایندگان استان فارس بارها به وزیر کشور هشدار دادند که آقا بیا این استاندار رو انتخاب کن، وزیر هم زیر بار نمی رن...

http://media.farsnews.com/Media/8802/Images/jpg/A0669/A0669805.jpg

از همین سو، خبرنگار سرویس جسورترین و شیرین ترین ها، در جلسات مکرر وزیر کشور و نمایندگان استان فارس حضور یافت و موفق شد متن سخنان آنان را پیاده کند!

روز اول:

نمایندگان: بابا بیا این استاندار رو اوکی کن ملت منتظرن همه!
وزیر: بذار فکر کنم....نچ! نچ! فعلآً نه حالا خبرتون می کنم، فعلاً پاشید برید یه قرار دیگه دارم.... یالا..


روز دوم:
نمایندگان لحظات آخر جلسه: حاجی! راستی این استانداری رو اوکی کن! گزینه ما همونیه که گفتم. فقط سریعتر
وزیر: اوهک! نبینم دیگه پیشنهاد استانداری بدی! دکتر بفهمه ناراحت میشه. همه استاندارارو خود دکتر انتخاب می کنه و رفقاش! فعلاً هم حال نمی کنه معرفی کنه، حرفیه؟ اگه حرفیه اون موردی که اول کار گفتی منتفی!

روز سوم/ روز چهارم/ روز پنجم ......

روز دهم:
نمایندگان در لحظات ابتدایی جلسه: ببین دادا، اون کاری هم که قول دادی نشد ببین چیکارت می کنم، دنبال بهانه ام استیضاحت کنم تا بفهمی ما کی هستیم!

وزیر: بیشین بینیم بابا، حاجی جلوی کار رو گرفت اولاً. ثانیاً مثلا می خوای چیکار کنی؟

نمایندگان یک مشورتی می کنند و می گویند: آهان! که استاندار نمیاری نه؟ بچه ها امضاها رو جمع کنید فردا بدم استیضاحش کنند.

وزیر: نه عزیران من! چرا انقدر خشونت طلبید شما؟ آخه چقدر تندی می کنید عزیزان من، اون مورد اول رو اوکی می کنم، استاندارم به چشم! مخلص همه رفقام هستیم دربست! حالام پاشید جمع کنید برید جلسه دارم....یالا

http://www.asriran.com/files/fa/news/1388/6/7/117057_123.jpg

11.لنکرانی: وزیر سابق بهداشت گفت: هلو گفتن احمدی نژاد اوقاتم را تلخ کرد : آخی! دیدی دکتر جان! گفتم اونجا روش نشد بهت بگه کارت درست نیست، گفتی " نه، من خودم هلو رو می شناسم، جلو روشم می گم" اون موقع داغ بود متوجه نبود حالا ببین اوقاتش تلخ شده! حالا هی بگو هلو! هلو! هلو!... البته شاید دکتر عکس های جدید لنکرانی رو می دید عمراً هلو می گفت، یک میوه ی دیگه براش جفت و جور می کرد!



12.علم الهدی: دکترای مبارزه با بدحجابی طرح های جدیدی در راه مبارزه با بدحجابی، ارائه دادند که مشروح آن صرفاً جهت اطلاع و تنویر افکار عمومی و احتمالاً فرار از افسردگی در پی می آید:  توقف سريال هاي خارجي صداوسیما، فیلترینگ ماهواره، جمع آوری مانتوهاي کوتاه / مردم! به امید دستگاههای اجرایی نباشید!


ممنون از شما جناب علم الهدی. فقط می تونم به خاطر لطفتون به این مردم و حفظ روحیه شون با این حرفا سپاسگزاری کنم.! بنده هم به عنوان نویسنده ستون "جسورترین و شیرین ترین های سایت "انتخاب"، سپاس ویژه دارم!


جسورترین های هفته

http://avinyfilm.ir/attachment/515081.jpg

1.حسین علیزاده: وی گفت: صدا و سيما شكل سخيفي از موسيقي را ارايه داد/زنان كه نيمي از جامعه موسيقي بودند حذف شدند/كاش سال هايي را كه گذرانديم نسل بعد تجربه نكند...

http://www.irdc.ir/storage/images/20110228135650t350-IMAGE634339695334253750.jpg

2.مطهری: دکتر علی شون، مدتی است هر چه حال می کند می گوید و نثار دکتر می کند! ایشان اخیراً گفته است که احمدی نژاد پیش از انتخابات 84 تلفنی به او گفته که فلانی و فلانی رفتند سراغ قرتی​ها، مطمئن باشید که آنها رای نمی​آورند....ایول به این همه پیش بینی .... سال 88 هم که اونا رفتن سراغ قرتی ها بازم رای نیوردن.... سال 92 هم ممکن خود دکتر بره سمت قرتی ها و....

مطهری همچنین گفته است: هاشمی وخاتمی، ولایت​مدارتر از احمدی​نژاد بودند/ بی​توجهی احمدی​نژاد به فرمان ولایی،شبیه کار موسوی بود.

مرسی که این حرفا رو حالا می زنید که دیگه همه مثل نقل و نبات می گن! می ذاشتی دقیقاً توی دوران رقابت های انتخاباتی! البته همینم که گفتی جسارتی است ستودنی!

http://www.alborznews.net/files/fa/news/1390/1/29/24447_425.jpg

3.زیباکلام: این استاد دانشگاه گفت: احمدی​نژاد خیلی هم بدش نمی​آید که طرح سوال از وی به صحن علنی مجلس بیاید



4.حسین شریعتمداری: فقط مانده بود برادر حسین به دکتر کنایه بزند و از گرانی بنالد که دیدیم شد! ببینید اوضاع چی شده که برادر حسین هم صبر و تحملش تموم شده...

http://www.entekhab.ir/files/fa/news/1390/4/19/9019_977.jpg

5.پالیزدار: وی گفت: آقای احمدی نژاد! چه شده که به جای دفاع از حقوق ملت، تنها برای حفظ آبروی كابینه خویش معامله می کنید؟

6.آیت الله حجتی کرمانی: وی در نامه ای سرگشاده خطاب به مصباح یزدی نوشت: مگر شما نبودید که احمدی‌نژاد را تا بدان حد بالا بردید تا امروز از گریبان خود شما سربرآورد؟

7. نامه زن خانه دار به احمدی نژاد: گرانی های بی حد و حصر كمر مردم را شكسته است... روزنامه خراسان، همه حرفهایی که عمری در گلویش گیر کرده بود رو به نام یک زن ن',ن بخت خانه دار منتشر کرد و البته اشاره ای به نامش نکرد. اینم روش خوبیه! حرفاتو که جراتش رو نداری بذاری به نام یک زن بی دفاع نگون بخت ، اسمشم نیاری....

http://dle.shiaha.com/images/rnfrikwk2wbo39wrs76.jpg

8.آیت الله جوادی آملی: ایشان گفتند: حضرت آیت الله جوادی آملی اظهار داشت: آن كه صاحب جواهر می گوید این است كه آیا القاب و اجلال و تكریمی كه قبلا برای شخصی نمی كردند اكنون به خاطر جایگشاهش می كنند ، مانند این كه قبلا می گفتند حجت الاسلام است اكنون كه با او كار دارند می گویند حجت الاسلام والمسلمین یا به او آیت الله می گویند ، آیا این رشوه است یا نه؟

http://www.gooyait.com/uploads/final-Detailed-Vintage-Television-Icon.jpg

9.تمسخر طرح رييس‌جمهور در برنامه تلويزيوني: در یک اقدام خیلی بی تربیتی، صداوسیما اقدام به تمسخر طرح پیچیده و بی نظیر دکتر احمدی نژاد کرده است. البته نظر ما همان نظر آقای علم الهدی است، باید تلویزیون رو فیلتر کنند تا دیگه از این کارا نکنن. خجالت هم خوب چیزیه! یکی نیست به آقای ضرغامی بگه کسی که طرح رو ارائه داده هم مهندسه هم دکتر، شما خیلی باحال باشی فقط مهندسی، پس برو طرح های خودتو مسخره کن!

http://www.entekhab.ir/files/fa/news/1390/4/23/9201_257.jpg
10.آقاي خنده در ختم مادر مدير سابق امنيتي: این که اساساً آقای فلاحیان با آن سابقه ی سنگین چه ربطی به آقای ماهی صفت دارند، یکی از سئوالات مهم است که فقط خود آقای فلاحیان یا ماهی صفت می تونن زحمت بکشن و جواب بدن!

http://www.fardanews.com/files/fa/news/1388/7/21/41261_599.jpg


11. هفته نامه یالثارات: این هفته نامه خطاب به احمدی نژاد نوشت: عدالت خوب است اما فقط برای فرزندان هاشمی!/ بابا ایول برادران عزیز، دم تان گرم، یعنی شما هم بعله؟ فقط بگید چی شد دوباره هاشمی خوب شد و دکتر "بد"؟

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عبدالله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۴
19
4
اصلا" خوب نبود.خیلی هم آبکی بود!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۴
1
8
فرمايشات همه آقايان در قسمت جسورترين ها اونقدر جسورانه بود كه بنده با خواندنشان ..... خيس كردم چه برسه اونها با گفتنش !!
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۴
2
16
بهترین بخش سایت تون همین بخشه فقط امیدوارم کلا به خاطرش به سرنوشت سایت های دیگر ایران دچار نشید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
فقط همین قسمت ؟ بیخیال اخوی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
0
17
پس کیهان این شکلیه!
ایول
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
0
22
اوه اوه ! وارد کنندگان رسیور ماهواره ؟ یعنی برادان قاچاقچی
امیر علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
1
12
این بخشتون عالیه درمانده را حالیه
م.ع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
1
4
با سلام، واقعا دلتون به اين جسورترينها خوشه، آيا شما اينها را ترسوترينها نمي دانيد. بابا دنياتون خيلي كوچيكه، بابا خودتون هم خيلي كوچكين، يك ملت را به بازي گرفته اند، انگاه شما مقالة فكاهي مي نويسيد. واقعا گريه داره.
خدايا خودت به داد اين ملت برس
سعيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
0
13
خيلي خوب بود فقط علم الهداشو بيشتر كنين !!!
سید مهدی صالحی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
3
0
نسبت به هفته های قبل جالب نبود.
motiza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
0
6
اون بخش آماري ناجا مبني بر 70 درصد منو كشته .....
احتمالا منظور قوم و خويش و اهالي مسجد محل و كلا اونايي بود كه با آقايون نشست و برخاست دارن و هرگز لب به انتقاد باز نميكنن .....
انساني كه تشنه و گرسنه هست ، با اصلاح موهاي سرو صورت و گرفتن ناخن ، هرگز سرپا نمي ايسته ...
امنيت اخلاقي جامعه مارو چند شغله ها از بين بردن كه باعث شدن جوان بيكار بمونه و بيفته تو خيابونا و بخواد با مد خودشو نشون بده .
نظرات بینندگان