arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۸۰۷۸
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۳ - ۳۰ دی ۱۳۹۵

حضور مدیرعامل بیمه ایران در محل حادثه پلاسکو

از ابتدای وقت اداری شنبه(دوم بهمن ماه)، مالکان واحدهای صنفی ساختمان پلاسکو که دارای بیمه نامه از شرکت بیمه ایران هستند، با مراجعه به شعب می توانند نسبت به تشکیل پرونده و پیگیری دریافت خسارت خود اقدام نمایند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرعامل بیمه ایران از رسیدگی بدون نوبت پرونده‌های واحدهای صنفی دارای بیمه‌نامه از این شرکت خبر داد و گفت: مالکان از شنبه، برای تشکیل پرونده به شعب بیمه ایران مراجعه کنند.

محسن پورکیانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت بیمه ای واحدهای ساختمان پلاسکو گفت: هم اکنون در محل حادثه حضور دارم و از نزدیک کار رسیدگی به وضعیت بیمه ای واحدهای صنفی ساختمان پلاسکو را بررسی خواهم کرد؛ در این رابطه البته به مدیریت بیمه های آتش سوزی و کارشناسان دستور داده شده تا با حضور در محل حادثه، به بررسی کامل و همه جانبه این آتش سوزی و میزان خسارت احتمالی بپردازند.

مدیرعامل بیمه ایران افزود: از ابتدای وقت اداری شنبه(دوم بهمن ماه)، مالکان واحدهای صنفی ساختمان پلاسکو که دارای بیمه نامه از شرکت بیمه ایران هستند، با مراجعه به شعب می توانند نسبت به تشکیل پرونده و پیگیری دریافت خسارت خود اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: به شعب دستور داده شده تا پرونده واحدهای خسارت دیده را،  خارج از نوبت و به فوریت رسیدگی کرده و خسارت آنها را در اولین فرصت پرداخت نمایند.

همچنین محمد رضایی، مدیر بیمه های آتش سوزی بیمه ایران نیز  گفت: برآوردهای اولیه نشان می دهد که حدود صد واحد صنفی ساختمان پلاسکو دارای پوشش بیمه ای ما قرار داشته اند.
نظرات بینندگان