arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۰۱۰۵
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۱ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۵

دعوت فرماندار تهران برای حضور مردم در آیین تشییع شهدای آتش‌نشان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرماندار شهرستان تهران با صدور پیامی از اقشار مختلف مردم این شهرستان دعوت کرد با حضور یکپارچه و متحد در آیین تشییع شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو، جلوه دیگری از همیاری، همدردی و همبستگی خود را به نمایش بگذارند.

به گزارش انتخاب، در پیام عیسی فرهادی آمده است: شهروندان عزیز و بزرگوار شهرستان تهران همه شما شاهد و ناظر بودید چگونه شماری از جوانان این شهرستان این بار در کسوت آتش نشان در آتشی که در مرکز تجاری پلاسکو برافروخته و شعله ور شد، سوختند و جان خود را فدا کردند.

در پیام فرماندار تهران تصریح شده، آنان برای مهار آتش و کنترل حوادث غیرقابل پیش بینی، بی مهابا، بدون مکث و تردید به دل آتش زدند تا به جان کسی آسیبی وارد نگردد.

«یاران آنان نیز چندین شبانه روز است از پای ننشسته و در جدال با آهن و آتش برای یافتن رفقای خود و مردم عادی، لحظه ای پا پس نگذاشته اند».

فرماندار تهران دراین پیام افزوده است: همشهریان مهربان و عزیز، اکنون نوبت ما است تا با حضور یکپارچه و متحد خود و در پاسخ به حمله دلیرمردان آتش نشان، نشان دهیم که همیاری و همدردی وظیفه همگانی است.

در خاتمه پیام فرهادی تصریح شده، اینجانب اطمینان دارم حضور مردم شریف و بزرگوار شهرستان تهران و حتی شهرهای اطراف به منظور ابراز همدردی با خانواده های داغدار این عزیزان، نمایش جلوه دیگری از همبستگی خواهد بود.

مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو ساعت 8:30 دقیقه فردا(دوشنبه) از مصلای بزرگ تهران به سمت بهشت زهرا(س) برگزار می شود.
منبع: ایلنا
نظرات بینندگان