arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۰۲۰۳
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۶ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۵

رهبر حزب کارگر انگلیس خواستار ممنوعیت ورود «ترامپ» به این کشور شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رهبر حزب کارگر بریتانیا در اظهاراتی در واکنش به فرمان رئیس جمهور آمریکا مبنی بر ممنوعیت ورود اتباع 7 کشور مسلمان گفت تا زمانی که این سیاست وجود دارد، باید مانع ورود رئیس جمهور آمریکا به بریتانیا شد.

به گزارش انتخاب، «جرمی کوربین» رهبر حزب کارگر بریتانیا در واکنش به فرمان «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا برای ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا گفت باید ترامپ را از ورود به بریتانیا بازداشت.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، رهبر حزب کارگر بریتانیا گفت تاز زمانی که سیاست ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا وجود دارد، نباید اجازه ورود دونالد ترامپ به بریتانیا داده شود.

کوربین درباره دوت ترامپ به بریتانیا گفت این اقدام عجیب است و سیستم پارلمان آمریکا هم در واقع باید به دنبال حفظ ابتدایی‌ترین حقوق افراد باشد.

کوربین همچنین خطاب به «ترزا می» نخست وزیر بریتانیا گفت تا زمانی که دولت آمریکا حقوق ابتدایی آزادی و قوانین را رعایت نمی‌کند، نخست وزیر بریتانیا هم نباید باترامپ سازش کند.

خانم می در سفر اخیرش به آمریکا دعوت ملکه بریتانیا از ترامپ را به وی ابلاغ کرد. می همچنین از محکوم کردن فرمان ترامپ در ممنوعیت ورود مسلمانان امتناع کرد که بعداز انتقادات شدید آن را محکوم کرد.
منبع: فارس
نظرات بینندگان