arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۰۲۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۸ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۵

معاون سیاسی وزیر کشور: مجری بیطرف انتخاباتی قانونی هستیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون سیاسی وزیر کشور با بیان این که مجری بیطرف انتخاباتی قانونی هستیم، گفت: هرگز در حمایت از یک کاندیدای خاص گام برنخواهیم داشت و البته در چارچوب قانون،‌ برای ارتقای نشاط سیاسی و افزایش مشارکت مردم تلاش می کنیم.
 
به گزارش انتخاب، علی اصغر احمدی در نخستین نشست مشترک مدیران کل حوزه و روابط عمومی استانداری ها و سازمانهای تابعه وزارت کشور افزود: در هیچ کجای بدنه وزارت کشور نباید به نفع کاندیدایی خاص اقدام شود و اهتمام کافی برای اطمینان از تحقق این اصل وجود دارد.
 
وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه رای مردم حق الناس است، اضافه کرد: بدون کوچکترین تردیدی؛ برای دنیای دیگران، عاقبت خود را خراب نخواهیم کرد.
معاون سیاسی وزیر کشور همچنین با تاکید بر این که باید خدمات دولت یازدهم برای مردم شفاف شود؛ اظهار کرد: بازگو کردن خدمات دولت یازدهم به منزله تبلیغ سیاسی برای دولت فعلی نیست؛‌ بلکه لازم است مردم از عملکرد دولت آگاه باشند.
 
وی از مدیران کل روابط عمومی استاندارهای سراسر کشور خواست در چارچوب وظایف و تکالیف قانونی، برای بیان عملکرد دولت یازدهم، با برقراری ارتباطات مناسب و تعامل با مردم و نیز ارتباط گیری با گروههای مرجع اقدام کنند.
 
معاون سیاسی وزیر کشور در بخش دیگری از سخنانش، جمهوری اسلامی ایران را نگین برجسته امنیت منطقه قلمداد کرد و گفت: امنیت ایران برای دنیا قابل توجه است و البته این امنیت در سایه لطف الهی، نقش مردم و تدبیر رهبر معظم انقلاب ایجاد شده است و باید قدر این نعمت را بدانیم.
 
**دو قطبی کردن کشور در فضای انتخاباتی در تضاد با منافع ملی است
رئیس ستاد انتخابات کشور دو قطبی کردن کشور در فضای انتخاباتی را در تضاد با منافع ملی دانست و گفت: ای کاش آنهایی که از انقلاب، اصول قانون اساسی، تمامیت ارضی، وحدت ملی، امنیت و منافع ملی دم می زنند بدانند اگر کشور را وارد فضای دوقطبی کنند؛ قطعا به کشور خیانت کرده اند.
 
احمدی اظهار داشت: متاسفانه برخی ها فکر می کنند اگر دولتی که به آن علاقه مند نیستند رای بیاورد، باید آن را تخریب و یا تضعیف کنند؛ بدون شک این افراد از منافع ملی و امنیت ملی درک درستی ندارند و متوجه منافع کشور نیستند. باید بدانیم این رفتارها به نفع کشور و انقلاب نیست.
 
وی افزود: رفتار ما درون کشور باید بگونه ای باشد که حضورمان را در عرصه سیاسی دنیا تقویت کند نه آنکه خود این جایگاه را تضعیف کنیم.
 
معاون سیاسی وزیر کشور افزود: دولت یازدهم در طول سه سال گذشته هرگز ادعا نکرده و نمی کند که همه آنچه را که وعده داده بود به سرانجام رسانده است،‌ اما باید بدانیم که مهمترین کار دولت یازدهم آن است که با هدایت رهبر معظم انقلاب؛ توانسته است کشور را با حداقل پول و حداکثر تحریم ها تحویل بگیرد و با هنرنمایی از ذیل فصل هفتم شورای امنیت خارج کند.
 
**تحقق 90درصدی تصمیمات دولت یازدهم در سفرهای استانی
وی اظهار کرد: تاکنون بیش از 90 درصد تصمیمات دولت یازدهم در سفرهای استانی، محقق شده است.
معاون سیاسی وزیر کشور، همچنین ارتباط جمعی را یکی از پایه های اصلی توسعه در دنیا برشمرد و گفت: در عصر انفجار اطلاعات، اگر در بحث ارتباطات، دولتها ضعیف باشند به همان اندازه از توسعه عقب خواهند ماند.
 
احمدی گفت: اگر روابط عمومی ها را تنها واحد های هماهنگ کننده دستگاهها برای برگزاری جشن ها و مناسبت ها بدانیم، این قبل از هر چیز ظلم به دولتهاست.
 
وی گفت: به اعتقاد بنده، روابط عمومی ها حلقه اتصال دولت و ملت هستند یعنی از یک سو زبان و از سوی دیگر گوش، هم برای دولت و هم برای ملتند.
معاون وزیر کشور خاطرنشان کرد: شخصا مسائل و درخواست های روابط عمومی ها را پیگیری خواهم کرد.
 
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: به اعتقاد بنده، آقای رحمانی فضلی از وفادارترین وزیران دولت یازدهم است و خود شاهدم که وزیر کشور، چگونه دلسوزانه به کشور خدمت می کند.
وی افزود: به آقای روحانی عرض کردم که با وجود خدمت رسانی دلسوزانه همه وزرا، باید جایگاه وزارت کشور هر چه بیشتر تقویت شود تا وزیر کشور بتواند هر چه بهتر نقش آفرینی کند.
نظرات بینندگان