arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۰۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۲۲ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۵

صحنه‌ای که وزارت ارشاد از آن گذشت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تهیه کننده فیلم «ایتالیا ایتالیا» با تشکر از وزارت ارشاد برای گذشتن از سکانس آخر این فیلم، گفت: دوستان ما در وزارت ارشاد به شدت از پلان آخر فیلم لذت بردند و از این صحنه گذشتند. (ممیزی به آن ندادند.)
 
به گزارش انتخاب، مهدی صباغ‌زاده تهیه‌کننده فیلم «ایتالیا ایتالیا» درنشست رسانه‌ای این فیلم بیان کرد: من فکر می‌کنم، این فیلم حرفه‌ای است. به عنوان یک تهیه کننده و کارگردان که سال‌ها در سینما تلاش کرده وقتی فیلم کاوه را دیدم‌، لذت بردم، زیرا در آن نسل جوان؛ شادی، امید و طراوت را هم  می‌بینم.
 
کاوه صباغ‌زاده-کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس (پسر مهدی صباغ‌زاده) هم در سخنانی گفت: ساخت فیلم‌ اول کار ساده‌ای نیست زیرا همه می‌دانند که پیدا کردن سرمایه‌گذار بسیار دشوار است. موانعی که مدیران سینمایی برای فیلم‌سازان اول می‌تراشند، آن‌قدر زیاد و زمان‌بر است که راه را برای فیلم‌سازی سخت می‌کند، من سعی کرده‌ام مشکلاتی را که برای ساخت فیلم تجربه کرده‌ام در داستان فیلم، قرار بدهم.
 
حامد کمیلی بازیگر فیلم «ایتالیا ایتالیا» نیز در سخنانی گفت: به نظر من کاوه صباغ‌زاده به عنوان کار اول، جسارت زیادی کرد. او در یک دنیایی متفاوت، کار متفاوتی انجام داد.
 
او ادامه داد: در جشنواره امسال جای بزرگانی در سینمای ما خالی‌است که دوست داشتیم آن‌ها حضور داشته باشند، از جمله کیانوش عیاری و احمدرضا معتمدی و بسیاری از فیلم سازانی که فیلم‌هایی ساختند و باید آن فیلم‌ها در جشنواره دیده می‌شد، زیرا حضور این افراد به جشنواره فیلم فجر اعتبار می‌دهد.
 
سارا بهرامی، فرید سجاد حسینی (بازیگران)، معین مطلبی (مدیر فیلم‌برداری)، ژینوس پدرام (تدوینگر) نیز از دیگر عوامل فیلم «ایتالیا ایتالیا» بودند که در نشست رسانه‌ای این فیلم حضور داشتند.
 
صحنه‌ی مورد اشاره‌ی تهیه‌کننده فیلم برای آنچه می‌گفت:«مسوولان وزارت ارشاد،گذشت کردن» مربوط به صحنه‌ای بود که یکی از شخصیت‌های زن فیلم، بازیگر مرد را کتک می‌زند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان