arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۰۴۵۹
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۲۰ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۵

وزیر کشور: دوام انقلاب در گرو تبعیت از مقام معظم رهبری است

وزیر کشور گفت: با تبعيت از مقام معظم رهبري توانسته‌ايم انقلاب را در مسير خود حفظ كنيم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر کشور گفت: با تبعيت از مقام معظم رهبري توانسته‌ايم انقلاب را در مسير خود حفظ كنيم.
 
به گزارش انتخاب، عبدالرضا رحماني فضلي با حضور در تالار پرستو ارگ جديد بم ضمن تسليت ارتحال آيت‌الله هاشمي رفسنجانی و سانحه دلخراش فروریختن ساختمان پلاسكو و همچنین تبريك فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر تصریح کرد: انقلاب اسلامي فصل نويني در سرنوشت ايران بوده است و توانسته‌ايم با همه تهمت‌هايي كه دشمنان ما به انقلاب زده‌اند، آن را پاس بداريم و اين انقلاب كه يادگار شهدا و امام راحل ماست را به فرزندانمان تحويل دهيم.
 
وي با ابراز خرسندی از حضور خود در جمع مردم بم افزود: با تبعيت از مقام معظم رهبري توانسته‌ايم انقلاب را در مسير خود كه همانا تحقق آرمان‌هاي انقلابي و كمك به دين است، حفظ كنيم.
 
وزیر کشور با ابلاغ سلام رئیس‌جمهور به مردم بم عنوان کرد: ما انسان‌ها بايد رد پاهايي از خود برجاي بگذاريم كه موجب خير و بركت شود و ارگ جديد يادگار دلسوزاني است كه نيت خير داشته‌اند و اکنون موجب بالندگي منطقه شده است.
 
به گزارش ایسنا، ظهر امروز با حضور عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور، کارخانه خودروسازی کارمانیا در محل ارگ جدید بم افتتاح شد.
 
همچنین عملیات گازرسانی به شهرستان‌های فهرج، نرماشیر و خواجه عسکر با مجموع اعتبار 74 میلیارد تومان ظهر امروز با حضور وزیر کشور کلنگ‌زنی شد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان