arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۰۸۸۱
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۹ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۵

منصوریان: به معدن طلا رسیده‌ایم/ تنها امیدمان کمیته انضباطی فیفاست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی استقلال می‌گوید تیمش با همدلی از سد ماشین‌سازی گذشته است.
 
به گزارش انتخاب، علیرضا منصوریان سرمربی استقلال بعد از برد تیمش برابر ماشین سازی با حساب سه بر صفر گفت: به تیممان یک خسته نباشید اساسی می گویم. از بازیکنانم متشکرم. در یک روز سخت و سرد تیم ما همدل بود و با همت بازیکنانمان پیروز شویم. از بزرگترهای تیمم تشکر می کنم چون اگر جوانان ما مسیر را طی کرده اند با کمک بزرگترها بوده است. این برد را به هوادارانی که پای این جوانان ماندند تقدیم می‌کنم. به تیم حریف هم خسته نباشید می گویم. ماشین سازی تیم خوبی است.
 
او ادامه داد: ما بازی را خوب مدیریت کردیم و مالکیت بازی را در اختیار داشتیم. می دانستیم کادرفنی ماشین سازی باهوش عمل می کند و خدا را شکر می کنم که در این شرایط سخت پیروز شدیم. معتقدم که می‌شد این بازی ساعت ۱۴ برگزار می‌شد. باید شرایط هوایی شهرها را در نظر بگیرند. تیم داوری هم شرایط سختی را داشت و در مجموع بازی خوبی بود. از صمیم قلب آرزو می کنم که ماشین‌سازی به جایگاه خودش برسد.
 
منصوریان افزود: معتقدم که در جریان بازی هوا به منفی ۹ درجه هم رسید. قبل از اینکه راجع به داربی صحبت کنم باید به بازی با السد اشاره کنم. باید حرفه‌ای فکر کنیم و حافظ منافع پرچم‌مان باشیم. باید در آن بازی رنگ آبی تیم‌مان پشت پرچم سه رنگ بدمد. خیلی سخت است که چند بازیکن خوب داشته باشید اما نتوانید از آنها استفاده کنید. خریدهای ما خیلی خوب کار می‌کنند و نمی‌توان چشم را روی بازیکنی که دوبار بازیکن سال آسیا شده، ببندیم. روزبه چشمی با این اتفاق مقابل چشمان ما ذره ذره آب می‌شود. ما با برنامه در نیم فصل اول او را کنار گذاشتیم و قرار بود در نیم فصل دوم به جمع ما اضافه شود. تنها امید ما این است که دلایل باشگاه ما را کمیته انضباطی فیفا بپذیرد و رایی که داده‌اند به تعویق بیفتد تا بتوانیم بازیکن آزاد جذب کنیم.
 
سرمربی استقلال تاکید کرد: اگر شرایط فراهم شود تا بازیکن آزاد بگیریم می‌توانیم از بازیکنان مدنظر استفاده کنیم وگرنه این جوانان فعلی‌مان باید نماینده شایسته ما برابر السد باشند. از امروز فقط به السد فکر می‌کنیم و بر روی این تیم تمرکز می‌کنیم. ما اگر السد را شکست دهیم در اسفند هم بازی‌هایمان فشرده است. امیدوارم مسیرمان به همین شکل پیش برود و با ترکیب بازیکنان جوان و با تجربه خوب کار کنیم. ما به معدن طلا رسیده‌ایم و امیدوارم از این جوانان نسل جدیدی به سال‌های آینده استقلال معرفی کنیم. ما پله پله به آینده فکر می‌کنیم و امیدوارم با موفقیت این پله‌ها را پشت سر بگذاریم. موفقیت این تیم آینده فوتبال ایران را تضمین می‌کند.
 
او در پایان درباره شایعات جدایی جابر انصاری از تیمش، عنوان کرد: جابر انصاری نماینده بازیکنان تبریزی در استقلال است که بسیار تاثیرگذار بازی می‌کند. او اخیرا آسیب دید. انصاری مهره تیم ماست و به هیچ وجه او را از دست نمی‌دهیم چون او را آسان به دست نیاوردیم. هر مشکلی هم که باشد سعی می‌کنیم درون خانوادگی حلش کنیم. او را به هیچ تیمی نمی‌فروشیم.
 
به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان پس از پیروزی ۳ بر صفر تیمش مقابل ماشین‌سازی اظهار کرد: بازی سختی بود. ما تا ساعت ۴ که تمرین می‌کردیم برف شروع به باریدن نکرده بود. به بازیکنان از صمیم قلب تبریک می‌گویم که جانانه در این شرایط بازی کردند. اصلا فکر نمی‌کردم که بتوانند فوتبال مالکانه‌ای را در این زمین ارائه دهند. این برد را به هواداران استقلال و کاپیتان‌مان که امروز تولدش است تقدیم می‌کنم.
 
او با بیان اینکه برخورد قبل از بازی‌اش با امین حاج محمدی به هیچ عنوان سرد نبوده گفت: من امین حاج محمدی را دوست دارم. او بازیکن ما بوده و ۶ سال هم در نفت با ما کار کرده بود. امین کمی از ما احساس گله دارد و مصاحبه کرده که به خاطر مسائل فنی روی سکو ننشسته است. من دقت نکردم که برخوردم با او سرد بوده زیرا آنقدر هوا سرد بود که حواسم نبود.
 
سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره عدم مصاحبه بازیکنان این تیم در میکسدزون ورزشگاه‌ها عنوان کرد: من خودم دوست دارم که در میکسدزون با خبرنگاران مصاحبه کنم ولی هر دفعه که این کار را می‌کنم از طرف باشگاه به من نامه می‌زنند. نمی‌دانم بین اسپانسر باشگاه و صداوسیما چه گذشته که هر وقت بازیکنان بخواهند مصاحبه کنند به باشگاه نامه می‌زنند. حتما قبل از بازی با السد با اسپانسر جلسه می‌گذاریم تا این مسئله را حل کنیم.
 
منصوریان ادامه داد: در رئال و بارسا هم نمی‌بینید که اسپانسر برای باشگاه تعیین تکلیف کند و باشگاه است که برای امور خود تعیین تکلیف می‌کند. این مسائل به فوتبال آسیب می‌زند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان