arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۲۱۴۱
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۵ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۵

سخنگوی وزارت امور خارجه: شهرک سازی رژیم صهیونیستی مغایر قواعد جامعه بین المللی است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی وزارت امور خارجه تصویب قانون ایجاد شهرک های جدید در سرزمین های اشغالی در پارلمان رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و از جامعه بین المللی خواست دربرابر توسعه طلبی ها و تنش آفرینی های این رژیم سکوت نکنند.

به گزارش انتخاب، بهرام قاسمی با محکومیت شدید قانون تصویب شده در پارلمان رژیم صهیونیستی در مورد ایجاد شهرک های یهودی نشین در سرزمین های اشغالی، سیاست این رژیم در شهرک سازی ها را مانع جدی در تامین ثبات و امنیت در منطقه دانست و ادامه این سیاست رژیم صهیونیستی را ناقض حق تعیین سرنوشت ملت فلسطین بعنوان یکی از قواعد بین المللی، برشمرد.
 
سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: واضح است که شهرک سازی این رژیم مغایر با اصول و قواعد مورد پذیرش جامعه بین المللی بوده و جمهوری اسلامی ایران یکبار دیگر از جامعه بین المللی می خواهد که در حمایت از تحقق خواسته های مشروع فلسطینیان و تقویت جایگاه بین المللی مردم فلسطین و مخالفت با سیاست های توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی گام های عملی و عاجل بردارند.
 
قاسمی تداوم اینگونه سیاست ها و اقدامات رژیم صهیونیستی که برخلاف قطعنامه ها و اجماع جامعه بین المللی صورت می گیرد را موجب وخامت شرایط و بی ثباتی بیشتر منطقه دانست و از مجامع بین المللی و وجدان های بیدار خواست در برابر توسعه طلبی ها و تنش آفرینی های این رژیم سکوت نکنند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان