arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۲۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۰۰ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۵

هیلاری کلینتون:آینده آمریکا به زنان تعلق دارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
هیلاری کلینتون در یک نوار ویدیویی از زنان آمریکا خواست تا قدر و منزلت خود را بشناسند و به آن ها وعده داد که آینده کشور متعلق به زنان خواهد بود.
 
به گزارش انتخاب ، هیلاری کلینتون نامزد دموکرات های آمریکایی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور در یک پیام ویدیویی بمناسبت برگزاری کنفرانسی تحت عنوان 'کنفرانس سازندگان' در کالیفرنیا خطاب به زنان این کشور گفت که برغم چالش هایی که زنان آمریکا با آن روبرو هستند او یقین دارد که آینده این کشور متعلق به آن ها خواهد بود.
 
وی در این پیام زنان آمریکایی را قهرمانان و تاریخ سازان خطاب کرده و از آن ها خواسته است تا بار گرد همایی هایی از این دست الگو و رهنمونی برای همه زنان و دختران این کشور که نگران آینده خود هستند را بنا بگذارند.
 
نامزد سابق ریاست جمهوری آمریکا که در دومین بخت آزمایی برای ورود به کاخ سفید برغم کسب حدود 3 میلیون رای بیشتر سرانه از نسبت به رغیب خود دونالد ترامپ نتوانست به این آرزوی خود جامه عمل بپوشاند در این پیام از زنان آمریکایی خواسته است که هیچگاه قدر و منزلت خود رافراموش نکنند و به آینده امیدوار باشند.
 
نامزد شکست خورده حزب دموکرات آمریکا که تا مدت ها پس از پیروزی ترامپ در این انتخابات سکوت اختیار کرده بود در روز 20 فوریه همراه با همسر خود در مراسم تحلیف وی شرکت کرد و روز بعد از آن هدف از حضور خود در این مراسم را احترام به پایه های دموکراسی در کشورش ذکر کرد.
 
به نظر می رسد این بیانیه که نخستین ارتباط رسمی کلینتون با مردم آمریکا در پی شکست در انتخابات این کشورمحسوب می شود سر آغاز لابی ها و فعالیت های سیاسی تازه است که شاید به امید زمینه چینی برای شرکت در انتخابات سال 2020 صورت می گیرد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان