arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۲۶۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۲ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۵

انتقاد پولاد کیمیایی از داوری جشنواره فجر: کاش معتمدآریا را روی صحنه می‌دیدیم/ عکس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 پولاد کیمیایی از داوری سلیقه‌ای هیئت داوران جشنواره فیلم فجر انتقاد کرد.

به گزارش انتخاب، پولاد کیمیایی در کنار عکسی از علی حاتمی، در صفحه اینستاگرام خود متنی را منتشر کرد و نسبت به جوایز جشنواره فیلم فجر و داوری‌ها واکنش نشان داد.

بازیگر فیلم «قاتل اهلی» نوشت: «در سالنی پر از نور و دوربين نشسته‌ای و جمعيتی كه تو را تشويق ميكنند و جشن يك ساله سينماي ايران مال توست. صدای مجری كه نامت را می خواند نگاه ها و دوربين ها به سمت تو حركت ميكنند و تو آرام روی سن ميروی ...همين چند قدم تا روي صحنه گاه يك عمر طول ميكشد .شايد هم هرگز آن روز نيايد. تو در ميان جمعيت دست ميزنی و آن لحظه نگاه ميكنی ...تقدير جا و زمان خودش را دارد تا تأثير گذار باشد.

زمانی كه زحمت كشيدی و در انتظارش هستی ..افسوس كه بيشتر اوقات در كشور ما با قضاوت سليقه ای رفتار ميشود و در اين نگاه جناحی چه استعداد هايی كه قربانی نميشود ..شايد در اين روزگار پر حجله بزرگی مانند عباس كيارستمی در ميان ما نباشد و فقط عكسش روی پوستر جشنواره بعدی باشد.

امشب شب ليلا بود كه بايد تنها روی سن ميرفت و در مقابل عكس پدرش سيمرغ ميگرفت ..كاش امير آقايی كه امسال درخشيد جوابش را ميگرفت ..كاش بانوی آزاده سينمای ايران فاطمه معتمد آريا به جای ايستادن در ميان تماشاچی ها روی سن می‌بود و البته كه در ميان مردم تشويق شدن حال ديگری دارد.

اميدوارم هيچ گاه جايزه كسی كه امسال حقش هست را سالها بعد ندهيم .... پل نيومن بعد از سالها كانديدا شدن و نگرفتن اسكار در سن پيری اسكار گرفت، با موهايی سفيد صورتی شكسته به روی سن رفت و نگاهی به مجسمه طلايی اسكار كرد و گفت: زمانی كه جوان بودم و عاشق.. دختری را دوست داشتم ...پدرم و مادرم زنده بودنند اين جايزه برايم مهم بود ولی الان باهاش چه كنم ....جای گلايه نيست جای تبريگ گفتن است به برندگان. اگر قضاوت خوب نميكنيم نام سيمرغ هم روی جشنواره برداريم!»
 
انتقاد پولاد کیمیایی از داوری جشنواره فجر: کاش معتمدآریا را روی صحنه می‌دیدیم/ عکس 
نظرات بینندگان