arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۵۱۳
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۶ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۰

تصاویر: مد جدید جراحی زیبایی در پارتی‌های ژاپن/ بیایید وحشتناک شویم!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یك متخصص زیبایی، اقدام جوانان ژاپنی در استفاده از سرم های فیزیولوژی برای وحشتناك جلوه دادن چهره خود را نگران كننده خواند.


زیبایی به سبك "كله حلقه ای" های ژاپنی

به گزارش پانا به نقل از یاهون نیوز، یك سایت ژاپنی تصاویر تكان دهنده ای از رواج شیوه ای جدید زیباسازی بین جوانان این كشور منتشر كرد. این تصاویر افرادی را نشان می دهد كه با وصل كردن سرم به سرهایشان در انتظار زیباشدن به سبك جدیدی هستند كه این روزها در پارتی های جوانان ژاپنی زیاد دیده می شود.

بر این اساس این جوانان با استفاده از سرم های فیزیولوژی برآمدگی بزرگی روی پیشانی هایشان ایجاد كرده و سپس با فشار دادن انگشت شست آن را به شكل یك حلقه در می آورند، از این رو نام این شیوه را "كله حلقه ای" گذاشته اند.


زیبایی به سبك "كله حلقه ای" های ژاپنی

"مائدا" از كسانی است كه از سال 1999 در این كار فعالیت كرده و پارتی های مخصوص این جوانان را برگزاری می كند. وی نام این شیوه عجیب را كه به روشهای شیطان پرستان شبیه است "تغییر جسم" می نامد و معتقد است این اقدام شیوه جدیدی برای زیبا كردن است.

به گفته وی جوانانی كه برای آماده شدن جهت شركت در پارتی های مخصوص از این شیوه استفاده می كنند، با وصل كردن سرم فیزیولوژی به سرهای خود به مدت دو ساعت در انتظار می نشینند تا شاهد برآمده شدن پیشانی هایشان شوند.

وی مدعی است این اقدام ضرری برای جوانان ندارد و روز بعد آثارش از بین می رود. مائدا شیوه كله حلقه ای ها را مرتبط با مد روز دانسته و آن را در ادامه علاقه جوانان به خالكوبی و دیگر مدهای دهه اخیر در غرب می داند.

با این حال پروفسور "ورنر مانگ" متخصص زیبایی از آلمان مخالف اظهارات مائدا است. به گفته وی اقدام جوانان ژاپنی می تواند برای سلامتی آنها بسیار خطرناك باشد. مانگ تاكید می كند سرم فیزیولوژی در برخی عمل های جراحی كاربرد دارد و كار آن جدا كردن پوست از بافت ماهیچه است. با این حال آنچه كه كله حلقه ای ها با وارد كردن سرم زیر بافت پیشانی انجام می دهند صدمات غیرقابل جبران و مرگ را بدنبال دارد.

وی یادآور می شود تزریق چنین حجمی از سرم فیزیولوژی در بافت سر همچنین به اعصاب چشم آسیب جدی وارد كرده و حتی موجب كوری می شود. بر این اساس از نظر پزشكی دست زدن به چنین كاری دیوانگی است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
1
7
غیر از یک تمیزی و آراستگی ساده و معمولی، بقیه کارهایی که انسان روی صورتش انجام میده مثل آرایش، گریم ،جراحی زیبایی و ... معنیش اینه که مترسکی ایه در دست دیگران و برای جلب توجه اونها حاضره به هر کاری دست بزنه. یعنی برای خودش زندگی نمی کنه.
فرزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
2
6
هر وقت ادمی دیگه ندونه چه باید کنه دست به این دیونه بازیا می زنه.

انتخاب ممنون.
شاید "عشق خارج "ها فهمیدن اون ور بهشت نیست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
1
4
حماقت حد واندازه نداره ظاهرا ژاپنی ها در همه امور سر هستن حتی در حماقت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
1
3
در جواب عشق خارج
بنده خدا تو از خارج فقط همين رو فهميدي
ما بچه كه بوديم فكر ميكرديم خارج يك كشوره
اگرهم قرار باشه همه چيز رو سياه و سفيد ببينيم سفيدي اونها بيشتر از ماست علم فرهنگ ادب مدنيت امنيت ثبات قدرت و حتي اخلاق
اونجا كه به قول شماها كافرند يكي از مسئولين دزدي كه سهله خطا كنه كله پاش ميكنن ولي اينجا راست راست ميگرده نمونه هاش هم كه ماشاءالله زياده
پاسخ ها
آفرین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
درسته ایول به شما
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
0
3
اینا بیشتر شبیه مونگل هستند تا شبیه به یک موجود ترسناک
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
0
1
بيشتر به كله اسب ابي شبيه اند
نظرات بینندگان